رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • یکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
  • کد خبر : 2508
  • چاپ خبر : شهرداری روی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تمرکز کند

باید در بودجه سال ۹۶ تکمیل پروژه‌های نیمه تمام همچون پارک بزرگ تبریز، پارک موزه دفاع مقدس، امتداد خیابان دو کمال، میدان آذربایجان و … مورد توجه قرار گیرد و از کلنگ زنی پروژه های جدید اجتناب شود.

به گزارش شورانیوز به نقل از ایسنا، ایرج شهین باهر در نطق پیش از دستور در جلسه امروز شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه سال آخر فعالیت شورای شهر است، اظهار کرد:با توجه به اینکه همکاران از ماه‌های آینده درگیر مسائل انتخاباتی می‌شوند، بهتر است از هم اکنون جلساتی در خصوص سیاست گذاری بودجه سال ۹۶ برگزار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ضروری است مشکلات موجود را تا پایان عمر شورای چهارم برطرف کنیم، خاطرنشان کرد: طرح یکسان سازی کارکنان شرکتی و حجمی باید تعیین تکلیف شود.

وی با تاکید بر زیباسازی فضاهای شهری برای سال ۲۰۱۸، خاطرنشان کرد: اخیراً مسابقه‌ای برای طراحی ایستگاه مترو میدان ساعت برگزار شده که نتایج بسیار خوبی به دنبال داشته که باتوحه به کم هزینه بودن آن، باید چنین مسابقات طراحی برگزار شود.

شهین باهر با بیان اینکه باید از تخریب یکدیگر برای تبلیغ خود دوری کنیم، اظهار کرد: اینکه از تخریب یک عضو شورا خوشنود شویم، تعجب بر انگیز است، تخریب عضو شورای شهر تبریز به منزله تخریب شهر تبریز است.

این عصو شورای شهر تبریز ادامه داد: کارهای بسیار خوبی در طول این سه سال توسط شهرداری انجام گرفته است که احداث تقاطع های غیر همسطح، راه اندازی مترو، احداث کمپ ترک اعتیاد و جلوگیری از تغییر کاربری فضای سبز همچون تغییر کاربری باغلارباغی تنها بخشی از این اقدامات است.

وی با بیان اینکه در ماه های آتی با همدلی پیش برویم، گفت: معتقدم انتقاد دیگر بس است، باید فضای امید بخش در جامعه ایجاد کنیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار