رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۰
  • کد خبر : 2332
  • چاپ خبر : شهرداری خرم‌آباد میزان هزینه‌های هفته فرهنگی را به شورا اعلام کند

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: شهرداری خرم آباد میزان هزینه های هفته فرهنگی لرستان در تهران را به شورای شهر اعلام کند.

به گزارش شورانیوز ، محمد حسین پور در جلسه علنی شورای شهر خرم آباد به حضور فعال سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه شهری اشاره کرد و اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد مسیر مدیریت شهری را در ارائه خدمات تسهیل می کنند و خرم آباد جزء شهرهایی بوده که دارای تشکل های مردمی فعال است.

وی به عدم حضور شهردار خرم آباد در جلسه اشاره کرد و گفت: شورای شهر قبلا اعلام کرده است جزء شهردار نمی پذیرد کسی به عنوان نماینده او در صحن شورا حضور پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد با تاکید بر اینکه باید هزینه های هفته فرهنگی لرستان برای بررسی به شورا اعلام شود، عنوان کرد: جلسه قبل به شهردار خرم آباد اعلام شد که هزینه های هفته فرهنگی را اعلام کند و نامه ای هم در این زمینه ارسال شده که هنوز جواب آن داده نشده است لذا برای آخرین بار هم در این زمینه مکاتبه خواهد شد و در صورتی که شهردار این هزینه ها را اعلام نکند شورا می تواند کمیته های تحقیق و تفحص تشکیل داده و آن ها را بررسی کند.

حسین پور به تغییرات جدید در مجموعه شهرداری خرم آباد اشاره کرد و بیان داشت: تغییر لازمه حیات بوده لذا لازم است در مسندها تغییر صورت گیرد و امیدواریم این تغییرات تبدیل به احسن شده و در راستای خدمت به شهروندان صورت گرفته باشد و به منظور دیگری رخ نداده باشد.

وی به تجمع نیروهای فضای سبز شهرداری منطقه سه خرم آباد مقابل فرمانداری خرم آباد اشاره کرد و گفت: دیروز این نیروها مقابل فرمانداری تجمع کرده و مدعی بودند حدود ۱۱ ماه حقوق دریافت نکرده اند.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد بر لزوم افزایش تعداد جلسات هفتگی شورای شهر خرم آباد اشاره کرد و افزود: برای دعوت از مدیران استانی و نمایندگان مردم در مجلس در صحن شورا و با توجه به اینکه سال پایانی فعالیت شورای چهارم بوده و حجم زیاد نامه های مردمی تلنبار شده است لازم است تعداد جلسات به دو جلسه در هفته افزایش یابد.

حسین پور بیان داشت: نباید به دنبال تخریب و حذف دیگران باشیم بلکه باید در صورت مشاهده ضعف ها آن ها را تذکر داده و در راستای رفع آن ضعف اقدام کنیم.

وی از رسانه ها خواست انتقادات خود را از شهرداری و شورای شهر بدون غرض ورزی مطرح کرده تا در راستای رفع ضعف ها گام برداشته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد در بخش دیگری از صحبت های خود به آتش سوزی پاساژ قائم خرم آباد اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به حادثه به وجود آمده در زمینه آتش سوزی پاساژ قائم خرم آباد اعضاء شورای شهر پیشنهاد داده اند برای جلوگیری از حادثه های مشابه و برای کم کردن خسارات ناشی از اینگونه حوادث  شهرداری مکلف شود تمامی پاساژهای قدیم و جدید شهر را مجهز به نصب آژیرهای اعلام حریق کند.

حسین پور افزود: همچنین باید تمامی مغازه ها مکلف به خرید و نصب کپسول آتش نشانی شده و تمامی خودروهای عمومی اعم از تاکسی،  اتوبوس،  مینی بوس و … مکلف به نصب کپسول آتش نشانی شوند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار