رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 14 May
  • یکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲
  • کد خبر : 2311
  • چاپ خبر : احداث فاز نخست خط ۳ بی‌آرتی در سال جاری
عضو شورای اسلامی شهر مشهد خبر داد:

احداث فاز نخست خط ۳ بی‌آرتی در سال جاری

برای هر یک از اتوبوس‌های این خط حدود ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده و متأسفانه امروز در حد ظرفیت این تعداد اتوبوسی که در این مسیر گذاشته شده استفاده نمی‌شود و حتی هزینه‌های جاری خود را به سختی تأمین می‌کند.

به گزارش شورانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد ، عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: فاز نخست خط ۳ بی آر تی مشهد قطعاً در سال جاری حد فاصل محله شهید بسکابادی تا حرم مطهر احداث می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسن قدیری طرقی در ارتباط با احداث خط ۳ بی آرتی در شهر مشهد اظهار کرد: بخشی از خط ۳ بی آرتی مشهد در مسیر نهر قدیمی نادری قرار گرفته که در صورت اجرا باید نهر را بازسازی و یا تغییر مسیر برای این خط اجرا شود.
وی افزود: یکی دیگر از مشکلات خط ۳ بی آر تی مشهد بحث جلوگیری از قطع درختان است که این دغدغه نیز توسط سازمان اتوبوس‌رانی در حال رفع است و به طور کلی این موارد سبب عدم احداث خط ۳ بی‌آرتی شده اما به هر حال باید برای این موضوع به نتیجه برسیم زیرا در حال حاضر اتوبوس‌های این خط فعال هستند.
عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: برای هر یک از اتوبوس‌های این خط حدود ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده و متأسفانه امروز در حد ظرفیت این تعداد اتوبوسی که در این مسیر گذاشته شده استفاده نمی‌شود و حتی هزینه‌های جاری خود را به سختی تأمین می‌کند.
قدیری تصریح کرد: فاز نخست خط ۳ بی آر تی از ابتدای خط یعنی شهید بسکابادی تا حرم مطهر قطعاً در سال جاری اجرایی می‌شود و فازهای بعدی آن را باید با نظر کارشناسی دقیق اجرایی کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار