رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May
  • پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵
  • کد خبر : 2174
  • چاپ خبر : زنجان نیازمند همکاری همه جانبه در زمینه مدیریت شهری است

برای تسریع در روند اجرای امور مختلف شهری باید در زمینه مدیریت شهری با شهرداری همکاری همه جانبه داشت.

به گزارش شورانیوز به نقل از ایرنا ، آراض ضیایی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان گفت : باید تمام اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری تلاش کنند تا در مدت باقی مانده و آخرین لحظه نهایت خدمت رسانی را به مردم داشته باشند.
رئیس کمیسیون اقتصاد مقاومتی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر زنجان گفت: این دوره از شورا با رویکرد اقتصادی و جذب سرمایه گذار فعالیت های خود را ادامه داده است.
فخرالدین رستمی تاکید کرد: این کمیسیون ۲۸ حوزه سرمایه گذاری را تا کنون تعریف کرده و برای آن فراخوان هایی صادر شده است، اما اصلی ترین مشکل این شهر برای سرمایه گذاری نداشتن امکان سنجی لازم برای این بخش مهم و حیاتی است.
رئیس کمیسیون عمران و محیط زیست شهری تاکید کرد: از مبلغ ۲هزار میلیارد ریالی که برای بودجه سال ۹۵ شهرداری زنجان تخصیص یافته، ۵۵درصد برای امور عمران شهری است و باید پروژه های شاخص در اولویت اجرا قرار گیرد.
رزاق محمدی افزود: انتظار داریم تا مدیران زنجان پای کار باشند و در جذب سرمایه گذار یا امور تاثیرگذار همچنین مهم شهری که نیازمند همکاری سایر دستگاه های اجرایی است، نهایت تعامل را با یکدیگر داشته باشند.
در این جلسه ضمن تقدیر از بازدید فرماندار زنجان از پروژه های عمرانی زنجان، اعضای شورای اسلامی شورا خواستار ادامه این روند شدند.
همچنین لایحه پیشنهادی شهرداری زنجان مبنی بر حمایت مالی از گروه تئاتر ناشنوایان زنجان با اکثریت آرا تصویب و لایحه پیشنهادی دیگر این نهاد برای حمایت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی تیم لیگ برتری فوتسال بانوان زنجان رای نیاورد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار