رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳
  • کد خبر : 2162
  • چاپ خبر : پروژه‌های عمران شهری جم با سرعت و کیفیت مطلوبی در حال اجرا است

رئیس شورای اسلامی شهر جم گفت: پروژه‌های عمرانی شهرداری جم با سرعت و کیفیت مطلوبی در حال اجرا است.

به گزارش شورانیوز به نقل از مهر ، احمد زایری صبح سه‌شنبه در حاشیه بازدید اعضای شورا و شهردار از پروژه‌های در دست احداث شهرداری جم در جمع خبرنگاران خواستار اهتمام جدی در روند آماده‌سازی پروژه‌های عمرانی شد.

وی بر لزوم کیفیت‌بخشی به پروژه‌های عمرانی شهر تاکید کرد و گفت: پروژه‌های مناسبی در بخش عمران و خدمات شهری جم در حال اجرایی شدن است که لازم است روند اجرایی این پروژه شتاب گیرد.

زایری آگاهی یافتن و اشراف بر طرح‌های عمرانی سطح شهر و نحوه اجرای هر یک را یکی ازمهمترین اهداف بازدید میدانی از پروژه ها عنوان کرد.

رییس شورای اسلامی شهر جم ضمن تقدیر و تشکر از شهردار وکارکنان شهرداری که در راستای عمران و آبادانی شهر تلاش و کوشش کرده‌اند خواستار آن شد تا شهرداری تمام سعی و تلاش خود را به کار گیرد تا با حضور مستمر و پیگیری مداوم، این پروژه‌های عمرانی هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برساند.

وی همچنین خواستار تسریع در روند پیش‌روی پروژه‌های عمرانی طی برنامه زمان‌بندی اعلام شده شد و تاکید کرد: ضمن رعایت تمام حقوق شهروندی همراه با تعامل و همکاری با شهروندان ضمن افزایش کیفیت پروژه، با اتمام عملیات امکان استفاده شهروندان از خدمات انجام گرفته فراهم شود.

 

رئیس شورای اسلامی شهر جم اجرای پروژه‌های عمرانی و بسترسازی فضای شهری مناسب برای استفاده عموم را حق مسلم و طبیعی شهروندان دانست و بیان داشت: انتظار داریم به عنوان خادمین مردم در شهرداری وشورای اسلامی شهر آن چیزی که خواسته شهروندان است را با همکاری و مساعدت همه مسئولین و تلاش شبانه‌روزی مجموعه شهرداری فراهم می‌کنیم تا توسعه و آبادانی در شهر بیش از پیش صورت پذیرد.

زایری روند توسعه شهر جم را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: به همت شهردار و مجموعه شهرداری پروژه های عمرانی بسار خوبی در شهر جم در حال اجراست که امیدواریم با درایت شهردار هرچه سریعتر عملیات اجرایی آنها به پایان برسد ودر اختیار شهروندان قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار