رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸
  • کد خبر : 2160
  • چاپ خبر : جلسه ۴ ساعته شورا و شهرداری در خصوص آتش سوزی در ایلام

مایندگان مردم در شورای شهر ایلام وبه اتفاق سرپرست شهرداری و معاونین شهردار و مدیر حراست شهرداری ایلام در جلسه ای ۴ ساعته گرد هم آمده و بهدصورت ویژه علل رخداد آتش سوزی را بررسی کردند.

به گزارش شورانیوز به نقل از تابناک ، احمد سلیمانی سخنگوی شورای شهر ایلام گفت: در جلسه ۴ ساعته شورای شهر و شهرداری ایلام علل آتش سوزی عمدی دیروز و راهکارهای جلوگیری از رخداد چنین اتفاقی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سلیمانی ادامه داد: یکی از اصلی ترین مشکلات و علل این اتفاق عدم گزینش نیروهای خدماتی شهرداری است.

وی متذکر شد:اگر گزینش لازم برای جذب نیروهای خدماتی صورت می گرفت بدون شک یک نیرو با آستانه تحمل پایین و با سابقه ی بیماری روحی در تیم حراست بکارگیری نمیشد.

سخنگوی شورای شهر ادامه داد: بدون شک تنها یک شخص در این خصوص مسئول نبوده و افرادی که در استخدام وبکارگیری این نیروها نقش داشته اندباید در این خصوص جوابگو باشند.

این عضو شورای شهر ادامه داد: سرپرست شهرداری و مدیر حراست شهرداری در این خصوص گزارشهای لازم را به شورا داده و مقرر شد در کوتاه ترین زمان ممکن گزارش کامل علل این حادثه را به شورا تقدیم کنند.

سلیمانی ادامه داد: استفاده از یک نیرو که سابقه بیماری روحی داشته در حراست شهرداری از اساس اشتباه بوده و  حراست شهرداری باید پاسخگو باشد.

سلیمانی در پایان متذکر شد: شورای شهر ایلام به صورت جدی به این موضوع ورود پیدا کرده و اجازه نخواهد داد به همین راحتی بیت المال و پول مردم نابود شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار