رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
  • کد خبر : 2151
  • چاپ خبر : ارائه الگو تمام عیار انسان فرهنگی؛ از الزامات مشهد ۲۰۱۷

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه یکی از الزامات فرهنگی مشهد ۲۰۱۷ ارائه یک الگو تمام عیار انسان فرهنگی به عنوان میزبان در مشهد است، گفت: ما باید به عنوان میزبان، زیرساخت‌های مناسب را برای استقبال از زائر و انتقال فرهنگ خود انجام دهیم.

به گزارش شورانیوز نقل از ایکنا، عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه یکی از الزامات فرهنگی مشهد ۲۰۱۷ ارائه یک الگو تمام عیار انسان فرهنگی به عنوان میزبان در مشهد است، گفت: ما باید به عنوان میزبان، زیرساخت‌های مناسب را برای استقبال از زائر و انتقال فرهنگ خود انجام دهیم.
محمد آصفی یزدی، عضو شورای اسلامی شهر مشهد در نخستین نشست تخصصی مشهد و الزمات فرهنگی در آستانه رویداد بین‌المللی ۲۰۱۷، که شامگاه گذشته، ۲۷ مهرماه در دانشکده ادبیات مشهد برگزار شد با بیان اینکه ما در شورای شهر مشهد برای مشهد ۲۰۱۷ از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نمی‌کنیم، گفت: در کمیسیون فرهنگی و زیارتی شورای شهر مشهد برنامه‎ها و سیاست‌های کلانی برای مشهد ۲۰۱۷ مشخص شده است.

وی ادامه داد: در این راستا و در حوزه اجتماعی به عنوان زیرساخت فرهنگی، کارگروه وزینی متشکل از اساتید علوم اجتماعی مشهد تشکیل و از نظرات آن‌ها در این حوزه استفاده و برنامه‌های بسیار خوبی را تدوین کردیم.

آصفی‌یزدی عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته قرار است شورای سیاست‌گذاری را در سطح ملی برای مشهد به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی تشکیل داده تا تصمیم‌سازی‌های لازم را در حوزه سخت‌افزاری و نرم افزاری انجام دهند.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید براینکه فرهنگ و تمدن از نوع ابلاغی نیست، گفت: در هرکجایی که موفقیتی دیده شده پشتوانه آن اتاق فکرهایی بوده که اساتید دانشگاه‌ها و حوزه حضور داشتند، بنابراین دانشگاهیان می‌توانند در این حوزه کمک بزرگی کنند.

وی تاکید کرد: امروز در عرصه شهری آنچه برای حضور زائر و گردشگر در شهر مهم بوده در قدم اول مبلمان و المان شهری است که یکی از الزامات اصلی در حوزه فرهنگی برای مشهد ۲۰۱۷ محسوب می‌شود.

ارائه الگو تمام عیار انسان فرهنگی؛ یکی از الزامات مشهد ۲۰۱۷
آصفی‌یزدی با بیان اینکه یکی از الزمات فرهنگی مشهد ۲۰۱۷ ارائه یک الگو تمام عیار انسان فرهنگی به عنوان میزبان در مشهد است، گفت: ما باید به عنوان میزبان، زیرساخت‌های مناسب را برای استقبال از زائر و انتقال فرهنگ خود انجام دهیم.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به این مطلب که صداقت و امانت‌داری از ویژگی‌های یک میزبانی درست است، تاکید کرد: ما باید تمام شرایط مناسب را برای میزبانی درست از زائران بارگاه منور رضوی انجام دهیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار