رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
  • کد خبر : 2145
  • چاپ خبر : ورود ۲۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جدید به شهر مشهد
عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد خبر داد:

ورود ۲۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جدید به شهر مشهد

عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: به زودی ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و ۱۰۰ دستگاه مینی‌بوس به ناوگان حمل‌ونقلی شهر مشهد اضافه می‌شود.

به گزارش شورانیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسن قدیری طرقی درباره نوسازی اتوبوس‌های شهری اظهار کرد: متأسفانه بسیاری از اتوبوس‌های شهر مشهد کارکرد بالایی دارند و سیستم سرمایشی آن‌ها با مشکل مواجه است.
وی افزود: در تمام خریدهایی که در ۳ سال گذشته برای نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی انجام شده بر روی سیستم سرمایشی آن‌ها تأکید ویژه شده و در تمام قراردادها این موضوع وجود دارد.
قدیری بیان کرد: برای نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در طی سه سال گذشته اقدامات خوبی انجام شده اما این اقدامات شایسته زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی نبوده و دلیل اصلی آن مشکلات اعتباری و مالی بوده است.
عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ما در بهترین شرایط باید سالانه بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ دستگاه اتوبوس جدید در شهر جایگزین کنیم تا این ناوگان را به همین وضعیت نگه داریم و اگر به دنبال توسعه خطوط باشیم برای آن هم باید اتوبوس جدید اضافه کنیم.
وی تصریح کرد: اما با توجه به مشکلات مالی در سه سال گذشته اقدامات خوبی انجام شده اما نتوانسته نیازهای شهر را برطرف کند که امیدواریم به زودی ۱۰۰ اتوبوس جدید و همچنین ۱۰۰ مینی‌بوس دیگر وارد شهر شود و همچنین بتوانیم در آینده نیز قراردادهای جدید را منعقد کنیم.
قدیری خاطرنشان کرد: البته در این مسیر نیز باید دولت همکاری خوبی با ما داشته باشد که متأسفانه بودجه خاصی به‌جز در یک مورد از خرید اتوبوس در طی ۳ سال گذشته به شهرداری مشهد اختصاص نیافته است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار