رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 7 May
  • چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
  • کد خبر : 2140
  • چاپ خبر : توسعه ورزش راهکاری برای کاهش استرس و افسردگی

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه اثرات ورزش در زندگی فری و اجتماعی خانواده ها مشهود است، افزود: با توجه به مشکلات موجود در کلانشهرها و زندگی شهری توسعه ورزش راهکاری برای کاهش استرش و افسردگی مردم بوده و از این رو عموم مردم را به ورزش همگانی دعوت می نمایم.

به گزارش شورانیوز به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مریم قهرمانی با بیان این مطلب اظهار داشت: مدیریت شهری کرج اهتمام ویژه ای در توسعه و گسترش ورزش همگانی داشته و در صدد است تا با تثبیت این مهم به عموم موجب ارتقاء توسعه ورزش در کلانشهر کرج باشیم.

به گفته وی، ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد، بر این اساس نه تنها یک روز، بلکه تمام روزها و ساعات زندگی را تحت الشعاع قرار می دهد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه تمامی مسئولان و دست اندرکاران در عرصه ورزش برای توسعه، رشد و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی گام بر می دارند، افزود: ورزش به‌ عنوان یک ضرورت و نیاز در زندگی همه افراد به‌صورت عام و نیز به ‌عنوان یک رکن اساسی و حیاتی برای حضور در فعالیت‌های اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است.

قهرمانی خاطرنشان کرد: بدون شک تلاش های شبانه روزی دست اندرکاران و مسئولین کلانشهر کرج در ورزش باعث می شود تا در این عرصه شاهد رشد و شکوفایی و در نهایت افتخار آفرینی غیورمردان و بانوان این مرز و بوم باشیم.

وی در ادامه سخنان خود تجلیل از قهرمانان ملی و کمک به هیئت های ورزشی، تجلیل از راه یافتگان به المپیک و برقراری تمهیداتی جهت تسهیل امور بانوان در ورزش را از جمله اقدامات مدیریت شهری در راستای توسعه ورزش همگانی عنوان کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار