رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
  • کد خبر : 2137
  • چاپ خبر : آغاز عملیات ضربتی برای احداث تقاطع‌های غیر هم‌سطح در مشهد
عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد خبر داد:

آغاز عملیات ضربتی برای احداث تقاطع‌های غیر هم‌سطح در مشهد

به دنبال آن هستیم تا در طی یک سال آینده در یک حرکت ضربتی تقاطع‌های متعددی در سطح شهر مشهد ایجاد کنیم که خوشبختانه عملیات احداث تقاطع شاهد آغاز شده است.

به گزارش شورانیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، غلامحسین صاحبی درباره احداث پارکینگ در سطح شهر مشهد اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های ما این است که بتوانیم در مسیرهای پارک‌های حاشیه‌ای الیت که سبب نارضایتی شهروندان شده، پارکینگ احداث کنیم.
وی افزود: قرار بر این شده معاونت حمل و نقل و ترافیک طرح‌هایی در این ارتباط ارائه کند و با سرمایه‌گذاری بانک شهر اقدام به ساخت پارکینگ در محل پرترافیک شهر مشهد کنند و با احداث پارکینگ در یک مسیر، پارک الیت آن خیابان نیز حذف شود.
عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد درباره احداث تقاطع غیرهم‌سطح در شهر مشهد اظهار کرد: توجه مدیریت فعلی شهر مشهد توجه ویژه به پروژه‌های زیرساختی بوده و این‌گونه پروژه‌ها دارای هزینه بسیار بالایی است به‌گونه‌ای که هر کیلومتر خط قطار شهری ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با این رقم می‌توان چندین تقاطع غیرهم‌سطح در سطح شهر احداث کرد.
صاحبی ادامه داد: به دنبال آن هستیم تا در طی یک سال آینده در یک حرکت ضربتی تقاطع‌های متعددی در سطح شهر مشهد ایجاد کنیم که خوشبختانه عملیات احداث تقاطع شاهد آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار