رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 8 May
  • چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
  • کد خبر : 2130
  • چاپ خبر : برخی‌ به دنبال غبارآلود کردن فضای محمدشهر هستند
عضو شورای اسلامی شهر محمدشهر گفت:

برخی‌ به دنبال غبارآلود کردن فضای محمدشهر هستند

متاسفانه عده‌ای به دنبال غبارآلود کردن فضای این شهر هستند.دوستان رئیس شورا در جلسه شرکت نمی‌کنند، به پای ما تمام می‌شود

به گزارش شورانیوز به نقل از فارس، طی روزهای اخیر برخی از رسانه‌ها به نقل از بیژن بابایی رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر مطالبی را منتشر کردند مبنی بر اینکه چهار عضو شورای شهر سه هفته است در جلسات شورا شرکت نکرده و به همین دلیل جلسات به حد نصاب نمی‌رسد.

وی گفته است که مصوبات شورا و طرح‌های شهرداری به دلیل عدم حضور این چهار عضو معترض معطل مانده است.

در همین ارتباط امروز محمد اکبری یکی از اعضای شورای اسلامی شهر محمدشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: متأسفانه مسائلی در شورا و شهرداری محمدشهر اتفاق افتاده و در حال رخ دادن است که ما به عنوان نمایندگان مردم نمی‌توانیم در مورد این موارد سکوت کنیم.

وی افزود: آقایان در رسانه‌ها مصاحبه کرده و فقط می‌گویند چهار عضو شورا در جلسه شرکت کرده و حتی می‌گویند ما از دلایل عدم شرکت آنها اطلاع نداریم که بسیار عجیب است و می‌پرسیم مگر می‌شود رئیس شورای شهر نداند که اعضا به چه موضوعاتی اعتراض و انتقاد دارند.

نماینده مردم محمدشهر در پارلمان شهری تصریح کرد: اگر آقایان نمی‌دانند که دلیل اعتراض ما چیست و به چه مواردی انتقاد داریم و به چه دلیل اعتراض می‌کنیم و بر روی کدام تخلفات انگشت گذاشته‌ایم و در مورد آنها سؤال داریم، دیگر هیچ حرفی باقی نمی‌ماند.

اکبری در پاسخ به این پرسش که چند نوبت در جلسات شورای شهر محمد شهر شرکت نکرده است، گفت: همین موضوع خوبی است که رسانه‌ها پیگیری کنند و متأسفانه رسانه‌های ما نیز سکوت کرده و یا علیه ما مطلب می‌نویسند.

وی بیان داشت: من دو نوبت در جلسه شورا شرکت نکردم و اتفاقاً در همین دو جلسه هم تعدادی از دوستان رئیس شورای شهر حضور نداشتند و جلسه به حد نصاب نرسیده است.

این عضو شورای اسلامی شهر محمدشهر افزود: بعد آقایان بدون نام بردن از دوستان خود، در رسانه‌ها مصاحبه کرده و می‌گویند ما مقصر هستیم، این در حالی است که پیش از عدم شرکت در جلسات شورا، موضوع را با ذکر دلیل به رئیس شورای شهر اطلاع داده بودیم.

اکبری ادامه داد: به زودی چهار شورای اسلامی محمدشهر بیانیه‌ای را که در حال تنظیم هستیم منتشر کرده و تلاش می‌کنیم مردم از جزئیات اختلاف نظر‌ها آگاه شوند.

وی با اشاره به دیدار اعضای معترض با امام جمعه محمدشهر و مسؤولان ارشد استانداری البرز و فرمانداری کرج گفت: بیانیه‌ای را که در حال آماده شدن است خطاب به مسؤولان منتشر کرده و از طریق رسانه‌ها در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

عضو شورای اسلامی محمدشهر اظهار داشت: ما معتقدیم که مسؤولان دستگاه‌های نظارتی به خوبی مسائل را رصد کرده و به موضوعات اشراف دارند و به همین دلیل نمی‌خواستیم از طریق رسانه‌ها، فضای شهر را متشنج کنیم.

اکبری افزود: متأسفانه خود آقایان مسائلی را در رسانه‌ها منتشر کردند و حالا ما مجبور هستیم برای تنویر افکار عمومی و اطلاع مردمی که به ما رأی داده‌اند، موضوعات را با جزییات منتشر و عمومی کنیم.

وی تأکید کرد: مگر می‌شود یک نماینده مردم و فردی که از مردم رأی اعتماد گرفته و قسم خورده که پاسدار حقوق آنها در حوزه مدیریت شهری باشد، سکوت کرده و حرفی نزند و از حقوق مردم دفاع نکند.

اکبری با اشاره به انتشار برخی از مطالب در رسانه‌ها در روزهای گذشته گفت: متأسفانه عده‌ای به دنبال غبارآلود و مسموم کردن فضا هستند، اما مطمئن باشند که نمایندگان مردم در شورای شهر محمدشهر سکوت نکرده و از حقوق آنها دفاع می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار