رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May
  • سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
  • کد خبر : 2078
  • چاپ خبر : طرح تخفیف شهرداری به بدهکاران تمدید شد
با رای اعضای شورای شهر یزد:

طرح تخفیف شهرداری به بدهکاران تمدید شد

طرح تخفیف شهرداری یزد به بدهی شهروندان یزدی با رای اعضای شورای شهر یزد به مدت یک ماه تمدید شد.

به گزارش شورانیوز به نقل از تسنیم ، سیصد و بیست و سومین جلسه علنی شورای شهر یزد امروز با حضور ۹ نفر از اعضا برگزار شد و بررسی نامه ها و طرح های وارده به صحن علنی شورا انجام شد.

یکی از مباحثی که در این نشست مورد بحث قرار گرفت، موضوع برچیدن سرعت گیرهای بلوار امام جعفر صادق(ع) و محله نعیم آباد یزد بود که اعتراض مردم این محل را به دنبال داشت.

در این زمینه امروز محمدحسن صادقیان نماینده مردم این محله با حضور در شورای شهر یزد خواستار پاسخ اعضای شواری شهر یزد شد و اظهار داشت: مردم این محل همکاری بسیار خوبی با شهرداری دارند.

وی با اشاره به اینکه امروز صبح بیان شده که برچیدن سرعت‌گیرها به دستور رئیس شورای شهر انجام شده، خاطرنشان کرد: معابر این محله خطرات زیادی برای مردم دارد و تعداد زیادی تا به الان در این معابر در اثر تصادف کشته شده‌اند.

نماینده مردم محله نعیم آباد یزد تصریح کرد: هنوز اقدامات ایمنی در بلوار امام جعفر صادق(ع) انجام نشده اما می‌خواهند سرعت‌گیرهایی که در این بلوار وجود دارد را هم بردارند.

در ادامه این نشست اعضای شورای شهر به بررسی موضوع پرداختند و مشخص شد که هیچ سفارشی از سوی شورای شهر در این زمینه انجام نشده و شهرداری یزد اقدام به برداشتن سرعت‌گیرهایی که به دلیل قرار گرفتن در محدوده دوربینهای کنترل سرعت کارایی خود را از دست داده‌اند، کرده است.

موضوع مهم دیگری که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت، بحث تمدید طرح ارائه تخفیف به بدهکاری شهروندان به شهرداری یزد بود که در نشست سیصد و بیست و دومین جلسه دو فوریت آن رد شده بود و برای بررسی به کمیسیون برنامه و بودجه شورا ارجاع شد.

با بررسی کمیسیون امروز اعضای شورای شهر یک فوریت این طرح را به رای گذاشتند که پس از ارائه نظرهای موافق و مخالف اعضا، به مدت یک ماه دیگر تمدید شد.

به این صورت شهروندان می‌توانند با مراجعه به شهرداری اقدام به دریافت تخفیف در بدهی عوارض خود کنند که بسته به میزان تقسیط اقساط، این تخفیف ارائه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار