رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May
  • سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
  • کد خبر : 2073
  • چاپ خبر : شورای شهر دخالتی در جمع‌آوری دست‌اندازهای نعیم‌آباد ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به دروغ‌پردازی برخی افراد مبنی بر سفارش وی برای جمع‌آوری دست‌اندازها، گفت: شورای شهر دخالتی در جمع‌آوری دست‌اندازهای نعیم‌آباد ندارد.

به گزارش شورانیوز به نقل از تسنیم ، حجت الاسلام شیخ عباس زارع صبح امروز در نشست علنی شورای شهر یزد با اشاره به اعتراضهای صورت گرفته به جمع آوری دست اندازهای بلوار امام جعفر صادق(ع) و نعیم آباد یزد، اظهار داشت: امروز فردی به مردم این محل گفته که این اقدام به دستور رئیس شورای شهر انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مقابل اصرارهای مردم برای ایجاد سرعت‌گیر در مسیرهای پرخطر بیان می‌شود که شورای شهر اجازه این کار را نداده‌اند، در حالی که این موضوع کاملا دروغ است و ما بارها بیان کردیم که در این مسیرهای پرخطر سرعت‌شکن قرار دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: تا فرهنگ‌سازی در زمینه رانندگی و ترافیک به صورت کامل انجام نشده، نمی‌توانیم به وسیله برداشتن سرعت‌شکنها جان مردم را به خطر بیاندازیم.

زارع در ارتباط با طرح تخفیف به بدهی شهروندان به شهرداری، گفت: اطلاع‌رسانی حداقل به صورت مردمی در ارتباط با این طرح انجام شده و مردم همچنان برای استفاده از خدمات این طرح مراجعه می‌کنند.

وی افزود: تمدید این طرح می‌تواند زمان لازم برای مراجعه مردم به شهرداری و استفاده از تخفیف را فراهم کند به شرطی که شهرداری هم تخفیفها را به صورت واقعی بیان کند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد به حضور رئیس سازمان اتوبوسرانی یزد در صحن علنی شورا اشاره کرد و ادامه داد: شورای شهر مصوب کرده که در بعضی از ایستگاه‌های اتوبوس در شبها دست فروشان اقدام به فعالیت کنند اما سازمان اتوبوسرانی این مصوبه را انجام نمی‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار