رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May
  • دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳
  • کد خبر : 1998
  • چاپ خبر : ایجاد پارک‌سوار تاکسی در اولویت‌ مدیریت شهری همدان قرار گیرد
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان :

ایجاد پارک‌سوار تاکسی در اولویت‌ مدیریت شهری همدان قرار گیرد

عضو شورای شهر همدان از استقرار تاکسی‌های ون در پارک سوارهای پل قیس و پهلوان‌ها خبر داد و گفت: ایجاد پارک‌سوار تاکسی در اولویت‌ مدیریت شهری همدان قرار گیرد.

به گزارش شورانیوز به نقل از تسنیم ، کامران گردان  در جریان بازدید از محل استقرار تاکسی‌های ون در پارک سوارهای قیس و پل پهلوانها اظهار داشت: به منظور کاهش تراکم ترافیک در خیابان شهدا و تسهیل در عبور و مرور تاکسی‌های ون مسیرهای شهرک مدنی و خضر به این پایانه‌ها انتقال یافت.

وی هدف بازدید از پایانه‌ها و پارک‌سوارها را بررسی وضع موجود بیان کرد و گفت: در این بازدید ضمن بازدید میدانی از محل مورد نظر از نزدیک مشکلات رانندگان تاکسی را احصا کرده و در نهایت پیگیری مسائل و مشکلات در دستور کار شهرداری منطقه دو قرار گرفت.
گردان تاکید کرد: روشنایی محل استقرار تاکسی‌ها ، آسفالت محوطه، صندلی ایستگاه‌های انتظار و بازسازی و احداث سرویس بهداشتی مناسب از جمله درخواست‌های رانندگان تاکسی‌ها برای پارک‌سوارهای قیس و پل‌پهلوان‌ها است که مدیریت شهرداری منطقه دو قول رسیدگی و انجام موارد مطروحه را در اسرع وقت را داد.

وی همچنین درباره ساماندهی دست‌فروشان نیز گفت: با توجه به برگزاری جلسات متعدد در زمینه ساماندهی دست‌فروشان و پیگیری‌های به عمل آمده توسط این کمیسیون طرح جامع ساماندهی دست‌فروشان توسط معاونت خدمات شهری و اداره کنترل نظارت شهرداری تدوین و به شورا ارائه شده است.
گردان با بیان اینکه مبارزه با دست‌فروشی در قوانین موجود در کشور مورد تأکید قرار گرفته و وظیفه اصلی این کار به عهده شهرداری‌ها گذاشته شده است افزود: در قوانین نیز به شهرداری‌ها اجازه داده شده تا با این افراد برخورد و نسبت به جمع‌آوری آنها از سطح شهر و معابر اقدام لازم را انجام دهند.
وی تصریح کرد: هدف شورا و شهرداری همدان ساماندهی دست‌فروشان است نه جمع آوری و حذف آنها بر این اساس دست‌فروشان باید برای فراهم‌سازی امکانات بهتر و مناسب‌تر برای خود با شهرداری همکاری کنند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: توجه به تمامی جوانب موضوع و نیز در نظر گرفتن ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سایر موضوعات طرح جامع ساماندهی دست‌فروشان مورد توجه قرار گرفته و نقش تمامی ادارات و سازمان‌های مرتبط با در نظر گرفتن وظایف قانونی آنها در طرح لحاظ شده است.
گردان با اشاره به اینکه معضلات و مشکلات دست‌فروشی از دغدغه‌های شورا، شهرداری و اصناف است گفت: در راستای اجرای درست و صحیح طرح شورا و شهرداری نیازمند همکاری و کمک دیگر دستگاه‌های اجرایی مرتبط و اصناف است و در صورت اجرای موفق طرح همدان می‌تواند الگوی خوبی برای دیگر شهرهای کشور است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار