رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 14 May
  • دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱
  • کد خبر : 1990
  • چاپ خبر : نقشه های فاز نخست پروژه سبزه میدان طی دو هفته آینده تکمیل می شود
رئیس کمیسیون عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان:

نقشه های فاز نخست پروژه سبزه میدان طی دو هفته آینده تکمیل می شود

رئیس کمیسیون عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان گفت: نقشه های فاز نخست پروژه سبزه میدان طی دو هفته آینده تکمیل می شود.

به گزارش شورانیوز به نقل از مهر ، رزاق محمدی  اظهار داشت: مطابق آخرین گزارش از طرف مدیر پروژه اقدامات لازم برای طراحی فاز یک پروژه سبزه میدان صورت گرفته و مشاور پروژه در خصوص تهیه آن اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه طرح اولیه که در مسابقه رتبه اول را کسب کرد نیاز به طراحی پلان های اجرایی دارد، افزود: طراحی پلان های اجرایی پروژه بعد از انعقاد قرارداد با مشاور  آغاز شده و مطابق قرارداد باید تا ۱۰ آذر ماه تکمیل شود که با پیگیری و نظارت های لازم قول تحویل طی دو هفته آینده داده شده است.

رئیس کمیسیون عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان افزود: بعد از فسخ قرارداد با شرکت کهن دژ میلاد در تاریخ ۲۲ خرداد سال جاری اقدام به عقد قرارداد با گروه معماری ایجاد، برنده مسابقه طراحی شد و در قرارداد زمان هایی برای تحویل نقشه های اجرایی تعهد شده است. در شرایط فعلی از این زمان جلو هستیم و طراحی نقشه ها در دو شیفت توسط این گروه ادامه دارد.

محمدی با بیان اینکه پروژه سبزه میدان برای شهروندان زنجانی اهمیت دارد، اظهار داشت: با توجه به اهمیت این پروژه در شرایط فعلی مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر زنجان با جدیت نسبت به پیگیری امور اقدام می کند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان  با بیان اینکه قصوری در خصوص اجرای این پروژه پذیرفته شده نیست، افزود: طی دو سال گذشته شریک قبلی زمان زیادی را از شهر گرفته و در زمان پیش رو هیچ فوت وقتی برای این پروژه پذیرفته نخواهد بود.

محمدی به نقشه های مورد نیاز در این پروژه اشاره کرد و اظهار داشت: نقشه های فاز یک طی دو هفته آتی تکمیل می شود و نقشه های تاسیسات نیز در حال حاضر توسط طراحان بررسی می شود.

وی تاکید کرد: مطالعات ژئوتکنیک و ترافیک نیز در پروژه صورت گرفته است. بعد از تکمیل نهایی نقشه های فاز یک پروژه اقدام به بررسی برآوردهای ریالی و تهیه اسناد فراخوان می شود و سپس نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار