رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
  • کد خبر : 1987
  • چاپ خبر : دوربین پایش تصویری در شهر کیاسر نصب می شود

رئیس شورای شهر کیاسر از نصب چهار دوربین پایش تصویری در شهر کیاسر خبر داد.

به گزارش شورانیوز به نقل از تسنیم ، روح اله یوسفی کیاسری امروز در جلسه علنی شورای شهر کیاسر از نصب دوربین پایش تصویری در چهار نقطه شهر کیاسر خبر داد و اظهار داشت: به‌زودی دوربین پایش تصویری و ترافیکی در شهر کیاسر نصب می‌شود.

وی افزود: هم اکنون کارشناسان سازمان ترافیک استانداری و نیروی انتظامی استان مازندران در حال مکان‌یابی برای جانمایی دوربین پایش تصویری در سطح شهر کیاسر هستند.

رئیس شورای شهر کیاسر با بیان اینکه نصب این دوربین با پیگیری‌ها و همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری کیاسر انجام شده است، تصریح کرد: اهمیت و ضرورت بحث هوشمند‌سازی به همراه نگاه مثبتی که این شکل از توسعه می‌تواند در کشور راهگشا باشد بر همه روشن است.

یوسفی کیاسری همچنین به احداث کانال در خیابان معلم شهر کیاسر اشاره کرد و گفت: هدایت آب‌های سطحی در اولویت کار شهرداری کیاسر قرار دارد.

وی از پرداخت حقوق معوق کارکنان و کارگران شهرداری کیاسر خبر داد و گفت: در حال حاضر شهرداری کیاسر هیچ‌گونه حقوق معوقه‌ای ندارد و حقوق پرسنل شهرداری به روز شده است.

رئیس شورای شهر کیاسر با اشاره به انعقاد تفاهمنامه قرآنی میان شهرداری و سازمان تبلیغات شهر کیاسر افزود: کمک در ساخت خانه‌های قرآنی، همکاری در برگزاری مراسم قرآنی و دعوت از قاریان بین‌المللی از محورهای مهم تفاهمنامه قرآنی به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار