رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May
  • دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
  • کد خبر : 1965
  • چاپ خبر : اساسنامه فرهنگسرای امر به معروف و نهی از منکر تصویب شد

رئیس کمیسیون ویژه نظارت و امر به معروف و نهی از منکر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از تصویب اساسنامه فرهنگسرای امر به معروف و نهی از منکر در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش شورانیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حجت الاسلام علی اصغر لطفی رئیس کمیسیون ویژه نظارت و امر به معروف و نهی از منکر شورای شهر مشهد اظهار کرد: در پی بیانات نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در نماز جمعه هفته گذشته، اقداماتی در جهت توسعه امور مربوط به امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار قرار گرفت که در همین راستا اساسنامه فرهنگسرای امر به معروف و نهی از منکر که بر اساس مصوبه شورا قرار است راه‌اندازی شود در جلسه کمیسیون ویژه به تصویب رسید و در جلسه علنی این هفته به همراه لایحه شهرداری به صحن علنی شورا خواهد آمد.

 

رئیس کمیسیون ویژه نظارت و امر به معروف و نهی از منکر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: بر اساس این اساسنامه، هیئت مدیریه فرهنگسرا شامل نماینده ولی فقیه، یک عضو شورای شهر، عضو ستاد امر به معروف استان، نماینده تشکل‌های مردمی فعالی در زمینه امر به معروف و مدیر عامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری می‌باشد که مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی به عنوان رییس هیئت مدیره فرهنگسرا است.

 

حجت الاسلام لطفی با اشاره به اینکه رهبری فرموده‌اند فرهنگسرا باید سرای فرهنگ باشد، ادامه داد: وظایف این هیئت مدیره اموری همچون انتخاب مدیر فرهنگسرا می‌باشد تا فرهنگسرا بتواند به عنوان مرکز فرماندهی امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مشهد، برنامه‌ریزی و پشتیبانی از این فریضه را اجرا نماید.

 

وی با تاکید بر ارتقای جایگاه این فریضه در فرهنگسرای در حال راه‌اندازی، عنوان کرد: در صورت تصویب اساسنامه در صحن علنی شورا، در کمتر از یک ماه این فرهنگسرا در ساختمان جدید یا در یکی از فرهنگسراهای موجود که عملکرد ضروری ندارد، افتتاح می‌شود.

 

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر مشهد مقدس بیان کرد: از سوی مجمع نیز با ۲۶ دستگاه مرتبط با قانون عفاف و حجاب از جمله شهرداری مکاتبه شده است تا گزارش اقدامات صورت گرفته در این راستا را ارائه نمایند سپس کارشناسان ما بصورت حضوری به دستگاه‌ها مراجعه می‌کنند و قصور دستگاه‌های مربوطه رسانه‌‌ای خواهد شد و راهکار برای اصلاح ارائه می‌‌شود ضمن اینکه این طرح از هفته آینده آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار