رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶
  • کد خبر : 1939
  • چاپ خبر : جلوگیری از افتتاح پروژه های عمرانی ناقص در شیراز
عضو شورا خطاب به شهردار شیراز:

جلوگیری از افتتاح پروژه های عمرانی ناقص در شیراز

یک عضو شورای اسلامی شهر شیراز اعتقاد دارد بعضی پروژه های عمرانی در این شهر، دقت در اجرای کامل کار را فدای سرعت در بهره برداری می کنند و به همین دلیل نواقص چنین پروژه هایی بعد از افتتاح نمود پیدا می کند.

به گزارش شورانیوز به نقل از ایسنا ، محمدتقی تذروی در نطق قبل از دستور جلسه علنی شورای اسلامی دوشنبه ۲۷ مهر شیراز، با تایید این نکته که شیراز به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است، گفت: در اجرای پروژه های عمرانی خصوصا طرح های حوزه حمل و نقل و ترافیک، گاهی گلایه های شهروندان در موضوع نقصان پروژه ها، وارد است.

تذروی که نطق خود راخطاب به شهردار شیراز بیان می کرد، همچنین گفت: شیراز امروز در میان حجم وسیع و نازیبایی از تابلوها و بنرهای ناهماهنگ و نامتناسب تبلیغاتی محصور شده است و می طلبد که شهرداری در خصوص رفع این معضل، عزمی راسخ و مدیریتی جدی داشته باشد.

وی همچنین خواستار مدیریت و نظارت پروژه های آسفالت معابر در شیراز شد، نبود شهر بازی بزرگ و مناسب را یکی از مشکلات شیراز برشمرد و با ذکر دلایلی در ضرورت وجود چنین مکانی، پیگیری شهردار را در تحقق مطالبه بحق شهروندان موثر دانست.

تذروی در بخشی از نطق قبل از دستور خود، با بیان این واقعیت که دوشنبه های هر هفته و در زمان برگزاری جلسه علنی شورا، تعدادی از شهروندان با در دست داشتن نامه، منتظر دیدار شهردار می مانند، این امر را نشان دهنده بسته بودن در اتاق شهردار بر روی شهروندان دانست و خطاب به شهردار گفت: مردم برای دیدار با شما باید ماه ها در نوبت بمانند و این زیبنده و در خور شان یک مدیر اجرایی مردمی و جهادی نیست.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار