رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 7 May
  • یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
  • کد خبر : 1791
  • چاپ خبر : اختصاص مبلغ ۴ میلیون ریال به ستاد اربعین
در جلسه شورای شهر کرج تصویب شد؛

اختصاص مبلغ ۴ میلیون ریال به ستاد اربعین

در جلسه شورای شهر کرج که صبح یکشنبه در صحن علنی برگزار شد اختصاص مبلغ ۴ میلیون ریال به ستاد اربعین برای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم اربعین توسط مدیریت شهری کرج مورد تصویب شورای شهر قرار گرفت.

به گزارش شورانیوز به نقل از ایسنا ، بهنام محمودی در جلسه شورای شهر کرج که صبح یکشنبه در صحن علنی برگزار شد تذکراتی بابت پیگیری تعریض خیابان ولیعصر و نیزدرختان کاخ مروارید که در حال خشک شدن هستند داد و اظهار داشت: وظیفه ذاتی شهرداری و دادستانی است که پیگیری لازم در این خصوص انجام شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس تعهد باید حدود ۴۰ هزار اصله درخت در باغ سیب کاشته شود گفت: پیگیری لازم برای این موضوع باید در دستور کار قرار گیرد تا از خشک شدن درختان جلوگیری شود.

علی ترکاشوند، شهردار کرج در این رابطه بیان کرد: استاندار و راه و شهرسازی برای واگذاری زمین معوض به بنیاد مستضعفان موافقت خود را اعلام کرده اند تا باغ سیب حفظ شود و منتظر سفر ریاست جمهوری هستیم تا پیگیری ها انجام و این موضوع تعیین تکلیف شود.

اختصاص مبلغ ۴ میلیون ریال به ستاد اربعین برای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم اربعین توسط مدیریت شهری کرج مورد تصویب شورای شهر قرار گرفت.

همچنین دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیار تومانی از بانک شهر برای انجام پروژه های عمرانی نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار