رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May
  • یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
  • کد خبر : 1697
  • چاپ خبر : پرداخت حقوق در شهرداری همدان باید از پایین به بالا باشد
نایب رئیس شورای شهر همدان مطرح کرد:

پرداخت حقوق در شهرداری همدان باید از پایین به بالا باشد

محمدرضا الیاسی گفت: با مصوبه شورای شهر همدان از ماه آینده ابتدا کارکنان رده های پایین حقوق می گیرند و سپس حقوق دیگر کارکنان و مدیران پرداخت می شود.

به گزارش شورانیوز به نقل از برنا ، نایب رئیس شورای شهر همدان با انتقاد از عدم پرداخت به موقع حقوق به کارکنان شهرداری، اظهار کرد: از ماه آینده روند پرداخت حقوق در شهرداری همدان از پایین به بالا خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه به طور معمول برای پرداخت حقوق ابتدا حقوق مدیران پرداخت می‌شود، افزود: همیشه کارکنان پیمانی و قراردادی و خدماتی حقوق خود را به موقع دریافت نمی‎کردند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: با مصوبه شورای شهر همدان از ماه آینده ابتدا کارکنان رده‎های پایین حقوق می‌گیرند و سپس حقوق دیگر کارکنان و مدیران پرداخت می‎شود.

الیاسی با اشاره به اینکه بخشی از نیروهای شهرداری دو ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده‎اند، اضافه کرد: برخی از کارکنان شهرداری نیز حداقل حقوق را دریافت می‌کنند.

وی درخصوص روند پرداخت حقوق در شهرداری همدان بیان کرد: در بحث پرداخت حقوق از ماه آتی به ترتیب حقوق نیروهای خدماتی، شرکتی، قراردادی، پیمانی و رسمی پرداخت می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه برای پرداخت حقوق به موقع باید مدیریت مالی مشخص و دقیقی صورت گیرد، گفت: البته این مهم به بحث درآمد نیز مربوط می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر منابع مالی شهرداری برای پرداخت حقوق کافی نیست، می‌توان بخشی از حقوق همه پرسنل را پرداخت کرد تا تمام نیروها همزمان با هم حقوق خود را دریافت کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار