رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
  • کد خبر : 1678
  • چاپ خبر : بوعلی؛ شهرکی بی برق در محله ای پر زرق و برق
رییس کمیته محیط زیست شورای شهرتهران:

بوعلی؛ شهرکی بی برق در محله ای پر زرق و برق

رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: ساکنان شهرک بوعلی تهران در محوطه این شهرک از روشنایی محروم هستند.

به گزارش شورانیوز، رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در دیدار دو ساعته خود از شهرک بوعلی در شمال غرب پایتخت که به درخواست جمعی از اهالی و شورایاری‌ محل انجام شد، از نزدیک با مسائل و مشکلات ساکنان این شهرک، آشنا شد.

محمد حقّانی در حاشیه این دیدار با اعلام این که مسائل شهرک بوعلی به دو بخش تقسیم می شود که بخشی از این مشکلات قدیمی بوده و از قدمتی ۲۰ ساله برخوردارند و بخش دیگری از این مشکلات نیز ظرف چند سال اخیر به وجود آمده اند، به ذاکرنیوز گفت: شهرک ۲۰ هکتاری بوعلی، دارای ۶ فاز است و در مجموع ۲ هزار خانوار را با ۱۰ هزار جمعیت در خود جای داده و متأسفانه مردم شهرکی با این وسعت و جمعیت، فاقد امکانات اولیه ای همچون مسجد، حسینیه، درمانگاه و مدرسه هستند.

وی با اشاره به این که مسئولان هرچه زودتر باید تکلیف مردم شهرک بوعلی را روشن کنند، اظهار کرد: اگر این شهرک را به عنوان شهرکی مستقل قبول داریم، باید اختیار اداره آن را نیز به صورت تمام و کمال به مردم آن واگذار کنیم و در غیر این صورت، باید نسبت به ارائه خدمات شهری و تأمین زیرساخت های مورد نیاز این شهرک و شهروندان آن، همچون سایر محله‌های شهر اقدام کنیم.

حقّانی با بیان این که مردم در محوطه این شهرک حتی از روشنایی نیز محروم هستند، تصریح کرد: مسئولان باید به کوچه پس کوچه های شهر و دل محله های شهر بروند و با حضور در بین مردم از نزدیک با مسائل و مشکلات شهر و شهروندان آشنا شوند.

رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در پایان با تأکید بر این که برخی نقاط تهران حتی در نیمه شمالی شهر، مشکل و کمبود فراوان دارند خاطرنشان کرد: اگر مردم می خواهند محله و شهری آباد داشته باشند، باید پای کار بوده و با طرح مطالبات خود، مسئولان مربوطه را به پاسخگویی وادار کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار