رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱
  • کد خبر : 1628
  • چاپ خبر : معرفی فرصت های سرمایه گذاری ارومیه به سرمایه گذاران

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه بر معرفی فرصت های سرمایه گذاری این شهر به سرمایه گذاران تأکید کرد

به گزارش شورانیوز به نقل از فارس، سیّد هادی ذاکر صبح امروز در کمیسیون سرمایه‌گذاری و مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه که در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد، با بیان اینکه لازم است میزان مشارکت مردم در بخش‌های مختلف خدمات شهری افزایش یابد، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای سرمایه‌‌گذاری در شهر ضروری است.

وی با بیان اینکه در این خصوص تلاش شده تا مشارکت مردمی بیش از پیش جذب شود، تصریح کرد: احداث پارکینگ طبقاتی به ویژه در کنار بیمارستان‌ها و احداث مراکز تفریحی در شهر ارومیه یکی از مهم‌ترین مواردی هستند که باید مشارکت مردمی را در این خصوص جذب کنیم.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه اذعان داشت: اجرای پروژه‌های مشارکتی به منظور ایجاد بسترهای جذب گردشگر یکی دیگر از برنامه‌هایی است که مورد توجه شورای اسلامی شهر ارومیه قرار دارد.

این مسؤول با بیان اینکه در تلاش برای راه‌اندازی شهربازی مدرن در ارومیه هستیم، ادامه داد: تجهیزات این شهربازی خریداری و در تلاش برای ترخیص این لوازم بازی از گمرک بوده و در این خصوص در حال طی مراحل قانونی امور هستیم.

ذاکر با بیان اینکه این شهربازی در فضای سرپوشیده ایجاد خواهد شد، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جوی آذربایجان غربی به ویژه شهر ارومیه در تلاش برای مکان‌یابی مناسب این شهربازی هستیم.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه شناسایی مناطق گردشگری شهر ارومیه به منظور اجرای پروژه‌های مشارکتی در زمینه گردشگری نیز در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: برای این منظور فرصت‌های موجود مورد شناسایی قرار می‌گیرد.

ذاکر با بیان اینکه معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان برای سرمایه‌گذاران را در دستور کار داریم، تصریح کرد: لازم است فرصت‌ها را به موقع شناسایی و نسبت به جذب سرمایه‌گذار در این خصوص عمل کنیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار