رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May
  • شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
  • کد خبر : 1613
  • چاپ خبر : آسفالت معابر در محلات محروم همچنان مورد مطالبه شهروندان است

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شورای شهر اصفهان رسیدگی و ساماندهی وضعیت آسفالت معابر به ویژه در مناطق و محلات محروم شهر است

به گزارش شورانیوز به نقل از مهر ، ندا واشیانی پور ظهر شنبه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در بودجه ٩۵ سیاستگذاری لازم در این زمینه انجام شد و شهرداری قول نهضت آسفالت معابر را در سطح مناطق ۱۵ گانه به مردم داد.

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با اینکه تا پایان شهریور ماه سال جاری بالغ بر ۲۶۰ هزار تُن آسفالت در قالب حدود دو میلیون و ۲۰۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح مناطق ۱۵گانه شهر اصفهان پخش شده اما همچنان از محلات و مناطق محروم مراجعات قابل توجهی در این زمینه داریم که شهرداری باید گزارش مفصلی را در این زمینه به شورای شهر ارائه کند تا بدانیم که در مناطق ١۵ گانه به چه طریقی و براساس چه اولویت هایی نهضت آسفالت پیش می رود.

وی ابراز داشت: چراکه یکی از اهداف این موضوع محرومیت زدایی بوده و امیدواریم که این موضوع با اولویت محلات محروم در شهر اصفهان انجام شود و تا پایان سال تحول قابل ملاحظه ای را در نهضت آسفالت شاهد باشیم.

واشیانی پور ادامه داد: ما در بودجه سال ٩۵ سه ردیف اعتباری در زمینه احداث سه مرکز تفریحی بانوان پیش بینی کردیم که یکی از این مراکز مدتی پیش در منطقه هشت کلنگ زنی شد اما با اینکه هفت ماه از سال گذشته هیچ اقدامی در مناطق ١٠ و پنج صورت نگرفت و باید این امر مورد توجه شهرداران مناطق باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار