رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
  • کد خبر : 1606
  • چاپ خبر : طرح فانوس دریایی در شهر بوشهر اجرایی می شود
رئیس کمیسیون عمران شورای بوشهر گفت:

طرح فانوس دریایی در شهر بوشهر اجرایی می شود

شهر بوشهر با داشتن ساحل خلیج فارس زیبا و بافت تاریخی منحصربفرد از ویژگی هایی خاصی برخورد است که نماد این شهر در قالب طرح فانوس دریایی اجرایی می شود.

به گزارش شورانیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم ، نصرالله اسدی در کمیسیون عمران شورای بوشهر با تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفایش اظهار داشت: مردم مذهبی و دین دار بوشهر در همه عرصه های مذهبی و انقلابی حضوری فعال دارند که اجرای برنامه های با شکوه در دهه نخست ماه محرم موید این ادعا است.
وی با بیان اینکه طرح های عمران شهری به نحو مطلوب دنبال و اجرا می شود افزود: طرح های مهمی برای توسعه زیر ساخت های شهری و زیبا سازی شهر بوشهر تدوین و اجرایی شده که این مهم در نیمه دوم امسال تسریع می یابد.
رئیس کمیسیون عمرانشورای بوشهر از اجرای طرح فانوس دریایی در شهر بوشهر خبرداد و گفت:فانوس دریایی یک سازه خاطره انگیز و نوستالژیک برای بوشهری هاست که اجرای این مهم در دستور کار شورا قرار گرفته است.
اسدی با بیان اینکه نماد فانوس دریایی با بافت تاریخی و شهر ساحلی بوشهر هم خونی دارد افزود: یکی از مطالبات مردم شهر بوشهر نداشتن نماد و المان مشخص در این شهر است که فانوس دریایی با توجه به ارتباط تاریخی با این شهر می تواند گزینه مناسبی به این منظور باشد از این رو در شورای سوم احداث طرح فانوس دریایی بوشهر به تصویب رسید.
وی با بیان اینکه درشورای چهارم برای مطالعه و طراحی این فانوس بودجه ای اختصاص داده شد تصریح کرد: خوشبختانه بعد از انجام مطالعه با فراخوان عمومی انتخاب طرح فانوس دریایی که کلید زده شد پروژه پیشنهادی نیز انتخاب و به مناقصه رفت و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار