رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱
  • کد خبر : 1596
  • چاپ خبر : ۳ درصد درآمد شهرداری خارگ به حساب آموزش و پرورش واریز می شود
بوشهر - رئیس شورای اسلامی شهر خارگ گفت:

۳ درصد درآمد شهرداری خارگ به حساب آموزش و پرورش واریز می شود

مهدی باقری اظهار داشت: شورای شهر خارگ آمادگی همکاری برای هر گونه حمایت از فعالیت های فرهنگی و آموزشی اداره آموزش و پرورش خارگ را دارد

به گزارش شورانیوز ، مهدی باقری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، «من به شما فرهنگیان عزیز می گویم که مسئله فرهنگ و تعلیم و تربیت، مسئله اول در نظام ماست»؛ این سخن بیانگر این است که نه تنها فرهنگیان بلکه همه مسئولان نظام مقدسجمهوری اسلامی در قبال آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت دانش آموزان وظیفه خطیری دارند.
باقری افزود: در همین راستا و به منظور حمایت از آموزش و پرورش، شهرداری باید به استناد ماده ۶۸ آیین نامه مالی شهرداری ها، سه درصد از درآمدهای مستمر خود را به آموزش و پرورش اختصاص دهد.
وی بیان کرد: بر همین اساس در نیمه اول سال ۹۵ و در فاز اول، مبلغ یک میلیارد ریال از این محل به حساب آموزش و پرورش خارگ توسط شهرداری واریز شده است و ان شاءالله در ماه های آتی و متناسب با تحقق بودجه و میزان درآمد شهرداری، باقیمانده مطالبات آموزش و پرورش نیز پرداخت خواهد شد.
رئیس شورای شهر خارگ با اشاره به هزینه کرد سهم آموزش و پرورش تصریح کرد: محل هزینه کرد سهم آموزش و پروش از درآمدهای مستمر شهرداری از اختیارات مدیریت آموزش و پروش است و این شورا یا هر ارگان دیگری اجازه دخالت در چگونگی و نحوه هزینه کرد آن را ندارد.
وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر خود را متعهد می داند تا تمام تلاش خود را در کنار شهرداری و سایر مسئولان شهر خارگ در راستای پرداخت مابقی مطالبات آموزش و پرورش داشته باشد و اجازه دخالت به هیچ شخص حقیقی و حقوقی را در این زمینه نخواهد داد.
باقری در پایان یادآور شد: امیدواریم روزی را شاهد باشیم .

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار