رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May
  • شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
  • کد خبر : 1586
  • چاپ خبر : پادگان های نظامی به زودی از کرمانشاه خارج می شوند
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت:

پادگان های نظامی به زودی از کرمانشاه خارج می شوند

خروج پادگان های نظامی ارتش از شهر کرمانشاه قطعی شده و به زودی انجام می گیرد.

به گزارش شورانیوز ، حجت الاسلام رضا زین الدین امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس درکرمانشاه از برگزاری جلسه کارشناسی خروج پادگان های نظامی در داخل محدوده شهری شهر کرمانشاه با فرماندهان ارشد قرارگاه منطقه ای غربارتش جمهوری اسلامی ایران و اعضای شورای اسلامی شهر و مسؤولان شهرداری کرمانشاه طی روزهای گذشته خبر داد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به اینکه این نشست با موضوع بررسی چگونگی و نحوه خروج پادگان های نظامی ارتش از داخل به خارج از محدوده شهری برگزار شد، تصریح کرد: تحقق این موضوع موجب کاهش بار ترافیکی در شهر کرمانشاه می شود و بدین ترتیب در وقت و انرژی مردم صرفه جویی می شود.
زین الدین خروج پادگان های نظامی از محدوده شهری و انجام اقدامات مثبت برای عموم شهروندان را هدیه مقام معظم رهبری به مردم این دیار بیان کرد و گفت: خروج پادگان های نظامی ارتش از شهر کرمانشاه قطعی شده و به زودی انجام می گیرد.
عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه این برنامه را دغدغه قبلی اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه عنوان کرد و افزود: مکاتباتی با دفتر مقام معظم رهبری انجام گرفته است و پاسخ ارائه شده به این مکاتبات مثبت بوده است تا مردم کرمانشاه از نتایج مثبت این رخ داد مهم بهره مند شوند.
این مسؤول با اشاره به اینکه بخش عمده ای از این محوطه ها برای ساخت شهرک های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد و خروج پادگان های نظامی از داخل شهر موجب کاهش تردد کامیون ها و خودروهای نظامی و بازگشایی برخی مسیرها و کاهش بار ترافیکی می شود، عنوان کرد: تحقق این برنامه موجب توسعه بیشتر زیرساخت های شهری می شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار