رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
  • کد خبر : 1579
  • چاپ خبر : اعلام آمادگی نشستی با منتقدان در حضور رسانه ها و افکار عمومی

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه از اعلام آمادگی نشستی با منتقدان در حضور رسانه ها و افکار عمومی برای پاسخگویی خبر داد و گفت: از انتقاد سازنده مبتنی بر دلسوزی و با هدف رفع نواقص استقبال می شود.

به گزارش شورانیوز به نقل از فارس ،سید حجت الله موسوی اجاق اظهار داشت: شورای اسلامی شهر کرمانشاه در اتاق شیشه ای قرار دارد که تمام نقاط ضعف وقوت آن توسط مردم رصد می شود.
وی با اشاره به انتقادات صورت گرفته از سوی منتقدان به شورای اسلامی شهر کرمانشاه، خاطرنشان کرد: منتقدان بیشتر نقاط ضعف را می بینند و انتقاد سازنده با تخریب و توهین تفاوت دارد چون منجر به سازندگی نمی شود.
عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه با بیان استقبال از انتقاد سازنده، گفت: از انتقاد سازنده مبتنی بر دلسوزی و با هدف رفع نواقص استقبال می شود، ولی هیچ وقت زیر بار تخریب و توهین نمی رویم.
وی به سیاه نمایی برخی افراد با توجه به وابستگی شخصی و حزبی اشاره و بیان کرد: انتقاد چنین افرادی غیرمنصفانه است، لذا پذیرای این چنین انتقاداتی نیستیم.
موسوی اجاق افزود: شورای شهر نیر همچون ارگان ها و نهادهایی دیگر دارای نواقصی است که در این رابطه از نظرات صاحب نظران برای رفع نواقص و پیشبرد کارها بهره می گیریم.
وی به اقدامات خوب شورای اسلامی شهر کرمانشاه اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به کاهش درآمدهای امسال شاهد اقدامات عمرانی، فرهنگی و… اثربخشی در شهر کرمانشاه بوده ایم.
عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه از اعلام آمادگی نشستی با منتقدان در حضور رسانه ها و افکار عمومی برای پاسخگویی خبر داد و گفت: چنانچه کسی مایل است با پرسش و سوال در جلسه مناظره شرکت داشته باشد برای هماهنگی های لازم در این زمینه به شورای اسلامی شهر کرمانشاه مراجعه کند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار