رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May
  • شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
  • کد خبر : 1575
  • چاپ خبر : کنارگذرهای شهرستان بردسکن همچنان بلاتکلیف مانده است/باند دوم محمور بردسکن خلیل آباد نیازمند اعتبار ملی

سید احمد شبانی نماینده مردم بردسکن در شورای اسلامی استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص مشکلات این شهرستان اذعان کرد: با گذشت ۳۸ سال از انقلاب شکوهمند در خصوص ارائه خدمات ارزنده در شان شهروندان فهیم و عزیز متاسفانه اقدامی عاجل نگرفته است.

به گزارش شورانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استان خراسان رضوی ، سید احمد شبانی با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت کنار گز شهر بردسکن که مدتهاست بلاتکلیف مانده و اعتباری برایش درنظر گرفته نشده و نیمه کاره رها شده است اظهار داشت:بلاتکلیفی میدان ورودی بردسکن که مشخص نیست بنا ست میدان باشد و یا تقاطع غیرهمسطح !!
شبانی رسیدگی و پیگیری جهت باند دوم محور بردسکن_خلیل آباد که نیاز به اعتبار ملی دارد را بسیار مهم خواند و افزود: کنار گذر شهر انابت که در این خصوص نیز اقدامی صورت نگرفته است.
وی یاد آورشد: تخصیص اعتبار جهت بهسازی محور سبزوار که با وجود ـنکه چندین بار روکش شده است به علت خرابی زیرساز باز هم خراب می باشد که با ید اقدامات اساسی در این راستا صورت گیرد.
شبانی پیش بینی اعتبار جهت اجرای آسفالت محور بجستان که وضعیت آن نابسامان است را یکی دیگر از مشکلات راه های این شهرستان دانست و افزود: امضاء صورت جلسه رفع مشکلات به وجود آمده توسط شهرداری در محل اراضی ملی و رفع مشکل جمع کثیری از شهروندان که املاکشان تحویل شهرداری شده است و شهرداری املاک فوق الذکر را به صورت معوض به شهروندان تحویل نماید.
وی بیان کرد: تخصیص اعتبار جهت احداث راه دار خانه بر اساس استاندارد ها جهت ارایه خدمات در شان شهروندان نمی باشد.
وی اظهار داشت: اجرای پل عابر پیاده و زیر گذر در روستاهای شفیع آباد، ابراهیم آباد، باب الحکم از لزومات اجرایی در این روستاها می باشد.
شبانی در آخر خاطرنشان کرد: آسفالت راه های روستایی که به لحاظ جمعیت نیز مستحق انجام آسفالت می باشد از دیگر الزامات این شهرستان می باشد.

 

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار