رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • سه شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
  • کد خبر : 1536
  • چاپ خبر : «شهر کودکان و نوجوانان» با یک میلیاردتومان ساخته می‌‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ردیف‌های بودجه مربوط به کودکان در سال ۹۵ بیان کرد: «شهر کودکان و نوجوانان» با بودجه یک میلیارد تومان در منطقه ۶ ساخته می‌شود.

به گزارش شورانیوز ، ندا واشیانی‌پور در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز جهانی کودک اظهار کرد: سهم کودکان از جمعیت شهر اصفهان حدود ۲۶۰ هزار نفر و معادل ۱۳ درصد است.

وی با بیان این که در کل شهر اصفهان ۱۱.۷ هکتار فضای اختصاص داده شده به کودکان وجود دارد، افزود: سرمایه‌گذاری روی کودکان آینده درخشان‌تری را برای کشور خواهد داشت و نتیجه آن را ۱۵ سال بعد در سنین جوانی خواهیم دید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ردیف‌های بودجه مربوط به کودکان در سال ۹۵ بیان کرد: «شهر کودکان و نوجوانان» با بودجه یک میلیارد تومان در منطقه ۶ که می‌تواند از پروژه‌های شاخص برای این قشر از شهروندان باشد.

وی اضافه کرد: «خانه کودک استاد همایی» در منطقه ۱۰ با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومانی، «بازی‌کده ویژه کودکان» در منطقه ۱۳ با ۱۷۰ میلیون تومان هزینه و ۳ میلیارد تومان برای خرید اسباب بازی و کف‌پوش منطقه ۱۵ و ناژوان تصویب شده است.

واشیانی‌پور با بیان این که در شهر اصفهان ۲۰۰ سایت بازی با وسایل ایمن وجود دارد تصریح کرد: در بودجه سال جاری ۲ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان برای مناسب‌سازی معابر و پارک‌ها برای کودکان در نظر گرفته شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه به لوایح تصویب شده در صحن علنی شورا اشاره داشت و عنوان کرد: تصویب شیوه‌نامه حمایت از تیم‌های ورزشی محلات را داشتیم که در آن شرایط تیم‌ها، نوع حمایت، منابع مالی، قلمرو مکانی و اعضای کمیته حمایت تشریح شده است.

وی ادامه داد: همچنین لایحه حمایت از تولیدات سینمایی و تلویزیونی در سه موضوع وظایف و اختیارات، حمایت‌ها و مشارکت‌ها، تأمین و منابع مالی با هدف حمایت از فعالیت‌های خلاق و هنرمندانه با اولویت تولید فیلم با موضوعات شهری به تصویب رسید.

واشیانی‌پور تثبیت بهای ورودی باغ گل‌ها را دیگر تصمیم نمایندگان شهری مردم اعلام کرد و توضیح داد: بهای بلیت باغ گل‌ها در نیمه اول سال ۳۵۰۰ تومان بود که تصویب شد که این مقدار در نیمه دوم سال هم ثابت بماند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: برای تعطیلات نوروز نیز مصوب شد که بهای بلیت باغ گل‌ها ۵۵۰۰ تومان باشد.

وی خاطر نشان کرد: در جلسه روز گذشته شورا رسول جهانگیری خزانه‌دار و مهدی باقر بیگی به عنوان عضو کمیسیون موضوع ماده ۲۴ خدمت وظیفه عمومی توسط شورا انتخاب شدند.

واشیانی‌پور در پایان با اشاره به برنامه‌های «هر هفته چند افتتاح» که به صورت منظم و با هدف محرومیت‌زدایی انجام می‌گیرد، گفت: ۳۵ پروژه بالای ۱ میلیارد تومان داریم که طی این طرح افتتاح، تجهیز و یا کلنگ زنی شده‌اند که کارنامه درخشانی را برای شهرداری و شورای شهر به جا خواهند گذاشت.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار