رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May
  • دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
  • کد خبر : 1529
  • چاپ خبر : با راه‌اندازی مرکز پژوهش‌های شورا موافقت شد
در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان؛

با راه‌اندازی مرکز پژوهش‌های شورا موافقت شد

در این نشست موضوع پیدا کردن راه‌کارهایی برای تأمین منابع مالی پایدار شهرداری مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد مرکز پژوهش‌های شورا راه‌اندازی شود و این مرکز موضوع جذب منابع پایدار شهرداری را به‌صورت علمی مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش شورانیوز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، در این نشست موضوع پیدا کردن راه‌کارهایی برای تأمین منابع مالی پایدار شهرداری مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد مرکز پژوهش‌های شورا راه‌اندازی شود و این مرکز موضوع جذب منابع پایدار شهرداری را به‌صورت علمی مورد بررسی قرار دهد.

ماه‌بانو معصوم‌زاده رییس کمیسیون بهداشت شورا نیز در این نشست به بیان آخرین مصوبات این شورا پرداخت و ضمن تشکر از شهردار کرمان برای افزایش مراکز تفریحات سالم در شهر کرمان گفت: در نشست کمیسیون که با حضور مسئول کانون‌های مساجد برگزار شد، مقرر شد به مساجد متقاضی، از سوی شهرداری کرمان میز پینگ‌پنگ داده شود.

وی افزود: هم‌چنین مقرر شد چند مسجد با محوریت ائمه‌ی جماعت و پایگاه‌های فرهنگی به‌عنوان پایلوت انتخاب و کلاس‌های مناسب از جمله الگوی راهبردی مدیریت شهری از دیدگاه اسلامی در این مساجد برگزار شود.

معصوم‌زاده ادامه داد: نتیجه‌ی فعالیت مساجد پایلوت تا ۱۸ آبان‌ماه مشخص و اعلام خواهد شد.

رییس کمیسیون بهداشت شورا هم‌چنین خواستار ارایه‌ی تمام اقدامات انجام گرفته و بودجه‌های تخصیص‌یافته در آرامستان به شورا شد.

معصوم‌زاده هم‌چنین از شهردار کرمان خواست گره‌های ترافیکی و مسایل مربوط به ایجاد مسیر دوچرخه‌سواری از جمله پیش‌نهادهای کارگروه ترافیک را طی دو هفته‌ی آینده به شورا ارسال کند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار