رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May
  • دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
  • کد خبر : 1526
  • چاپ خبر : اثبات کار شورای شهر و شهرداری مشهد در خط ۲ قطارشهری بود
عضو هیئت‌ رییسه شورای اسلامی شهر مشهد:

اثبات کار شورای شهر و شهرداری مشهد در خط ۲ قطارشهری بود

امروز پیمانکار خط ۳ قطارشهری مشهد زیرساخت‌های لازم همچون دستگاه حفار مکانیزه و کارگاه مربوطه را در مشهد دارا است اما پیمانکارهای دیگر قیمت‌های بالاتری می‌دادند و در نهایت ما مجبور به قرارداد با رقمی بیش از امروز بودیم.

به گزارش شورانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد ، عضو هیئت‌ رییسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: قبول ترک تشریفات در خط ۳ قطارشهری مشهد توسط دولت، اثبات کار شورای شهر و شهرداری مشهد در خط ۲ قطارشهری بود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، غلامحسین صاحبی درباره توسعه خط ۳ قطار شهری مشهد اظهارداشت: بعد از اقدامات بزرگی که در خط ۲ قطارشهری مشهد در طی ۳ سال گذشته رخ داد، دولت با ترک تشریفات در خط ۳ قطار شهری مشهد موافقت کرد.
وی افزود: در واقع قبول ترک تشریفات در خط ۳ قطار شهری مشهد توسط دولت، اثبات کار شورای شهر و شهرداری در خط ۲ قطارشهری مشهد بود و نشان داد که ما به صرف و صلاح مردم شهر کار کردیم.
صاحبی بیان کرد: ترک تشریفات خط ۳ قطارشهری مشهد از لحاظ کارشناسی ۱۰۰ درصد به صلاح شهر مشهد بود و اگر مناقصه‌ای برگزار می‌شد، قطعاً رقم‌های بالاتری پیشنهاد و در نهایت شهر ضرر می‌کرد.
عضو هیئت‌رییسه شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: امروز پیمانکار خط ۳ قطارشهری مشهد زیرساخت‌های لازم همچون دستگاه حفار مکانیزه و کارگاه مربوطه را در مشهد دارا است اما پیمانکارهای دیگر قیمت‌های بالاتری می‌دادند و در نهایت ما مجبور به قرارداد با رقمی بیش از امروز بودیم.
وی تصریح کرد: دو دستگاه حفار مکانیزه از میدان فردوسی حفاری خود را آغاز کردند که حفار نخست بیش از یک کیلومتر پیشرفت داشته اما حفار دوم در مسیر غرب با توجه به ساختمانی در میدان جانباز که در مدیریت قبلی مجوز ساخت گرفته باید مسیر خط ۳ قطار شهری را تغییر دهیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار