رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
  • کد خبر : 1523
  • چاپ خبر : لزوم توجه ویژه به حوزه سرمایه گذاری و روند اجرای پروژه های مشارکتی

چهل و یکمین جلسه کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر با موضوع لزوم توجه ویژه به حوزه سرمایه گذاری و روند اجرای پروژه های مشارکتی برگزار گردید.

به گزارش شورانیوز به نقل از ، روابط عمومی شورای اسلامی شهر اورمیه : جلسه کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر به ریاست حسین پناهی با حضور اعضای کمیسیون و جعفری مسئول امور شوراها در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار گردید که اعضاء حاضر ضمن بحث و گفتگو به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه پرداختند . 

حسین پناهی رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید ، خیر مقدم و عرض تسلیت آغاز ماه محرم الحرام ، از امام حسین (ع) و ۷۲ تن از یاران وفادار این امام همام بعنوان پرچمداران و مبارزن خط مقدم جنگ با کفر با تمام مال و جان یاد کرد و در ادامه به بخشی از بیانات امام خمینی (ره)  که فرمود : دستور است برای همه، کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا. دستور است به اینکه هر روز و همه جا باید همان نهضت و برنامه را ادامه بدهید اشاره نمود.

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین فراسیدن هفته نیروی انتظامی را بر طلایه داران عرصه امنیت و انضباط اجتماعی تبریک گفت و این دلاورمردان را وارثین و حافظین امنیت و آسایش بجای مانده از شهداء اسلام دانست و ادامه داد : بر خود وظیفه میدانم روز جهانی سالمند را نیز به تمامی پدران و مادرانی که به ازای سالهای از دست رفته شان تجارب زیادی را بدست آورده اند که هر کدام میتواند راهگشای زندگی جوانان باشد تبریک می گویم و امیدوارم بیش از پیش و در سطوح مختلف جامعه شاهد ارج نهادن و حفظ جایگاه این عزیزان براساس آموزه های دینی باشیم و شاهد هیچ سالمندی در خانه سالمندان نباشیم .

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های مجموعه معاونت اداری و مالی ، معاونت برنامه ریزی ، سازمان آمار و فن آوری اطلاعات و واحد امور شوراها در راه اندازی موفق نرم افزار جامع رصد آنلاین پیگیری مصوبات شورا اسلامی شهر به تکمیل موفق نرم افزار جامع رصد آنلاین اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر ارومیه که با پیگیری و تلاش کمیسیون به نتیجه رسید اشاره نمود و خاطر نشان کرد:  ایجاد زیر ساختهای تهیه و تدوین نرم افزار جامع  یکپارچه سازی عوارض شهرداری می بایست در جهت شفاف سازی لازم تحت هر عنوانی در دستور کار مجموعه مدیریت شهر قرار گیرد .

پناهی با تشریح وضعیت نابسامان برخی پروژه های مشارکتی و سرمایه گذاری مشاهده روند کند پیشرفتی در اجرا بر لزوم توجه ویژه مسئولین به این حوزه بعنوان عامل مهم و تاثیر گذار در خروج از رکود حاکم بر اوضاع اقتصادی تاکید کرد و اظهار داشت : از هفته آتی بررسی گزارشات واصله به همراه بازدید میدانی مستمر از تمامی پروژه های مشارکتی در کنار سایر سیاستهای کمیسیون از قبیل راه اندازی نرم افزارهای یکپارچه و احصاء مطالبات شهرداری از شهروندان در دستور کار کمیسیون قرار خواهد گرفت .

لطیفه مبیّن دیگر عضو این کمیسیون با اذعان به برخی خلاء های موجود در حوزه فرهنگ خواستار استفاده مناسب از زیر ساختها ، منابع موجود و بهره مندی از متولیان فرهنگی و افراد توانمند در این زمینه شد .

مبیّن با بیان اینکه اولویتهای بودجه ای می بایست به ترتیب تصویب شورای اسلامی شهر رعایت گردد خواستار نظارت بر روند اجرای بودجه مصوب سال ۹۵ در مدت زمان باقی مانده تاپایان سال شد .

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار