رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲
  • کد خبر : 1449
  • چاپ خبر : شبکه آبرسانی مناطق مرکزی ساری به شدت فرسوده و خسارت زا استم/سزاوار نیست در مرکز شهر با تانکر آبرسانی شود

امروز بسیاری از مناطق شهر ساری با مشکل کم آبی روبرو هستند و شرکت آب و فاضلاب به دلیل نداشتن اعتبارات نمی تواند شبکه فرسوده آبرسانی را اصلاح نماید در صورتی که این شبکه در مرکز شهر بیش از نیم قرن قدمت دارد و افزون بر ۴۰ درصد آب را هدر می دهد و بالطبع آلودگی آب مصرفی و نارسایی آن از دیگر مشکلات فرسودگی شبکه آب است که باعث آزار مردم می شود .

به گزارش شورانیوز به نقل از روابط عمومی  شورای شهر ساری ، نجاریان با اعلام اینکه در این روزهای گرم تابستان اهالی در مرکز شهر با کمبود آب شرب دست و پنجه نرم می کنند , تصریح کرد : اکنون گاهی با تانکر به مردم این مناطق آبرسانی می شود و این سزاوار مرکز استان نیست و انتظار می رود نمایندگان محترم پیگیری کنند .

وی در ادامه با یادآوری این نکته که شبکه برق رسانی امروز در بسیاری از شهرها به صورت زمینی انجام می شود , از وضعیت بغرنج روشنایی معابر , نحوه جابجایی تیرهای برق و چهره بدی که به شهر داده انتقاد کرد و افزود : حل این مشکل نیز بدلیل کمبود اعتبارات میسر نیست و اگر شهرداری روشنایی خیلی از مناطق شهر را تامین نمی کرد , مشکل مردم خیلی بیشتر از این می بود .

نجاریان همچنین به مشکل کمبود تخت بیمارستانی در ساری اشاره کرد و اظهار داشت : علاوه بر این پایین بودن سرانه فضای ورزشی و متوقف شدن پروژه های بزرگ ورزشی , آموزشی و فرهنگی بدلیل کمبود اعتبار از دیگر معضلات ساری است که به اقدام جدی نمایندگان محترم نیاز دارد .

این عضو شورا که در عرصه مدیریت ورزشی نیز فعال است قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده اماکن ورزشی و باشگاهها را ظلمی در حق ورزش دانست و با طرح این سوال که چرا باید برای ورزش کردن جوانان و بانوان و نوجوانان و کودکان مالیات تعیین کرد ؟ اظهار داشت : این امر مغایر با تاکیداتی است که درخصوص ضرورت توسعه در جامعه ورزش صورت می گیرد .

وی با تاکید بر این که فضاهای ورزشی آموزش و پرورش نباید به بخش خصوصی واگذار شود افزود : بر اساس ماده ۲۷ قانون الحاق بخشی از مقررات مالی دولت به دستگاههای دولتی اجازه داده می شود پروژه های نیمه کاره را واگذار کنند حال سوال این است که چرا این کار باید از واگذاری فضاهای ورزشی نهاد آموزش و پرورش شروع شود ؟ پس تکلیف ورزش دانش آموزی چه خواهد شد ؟ اساساً مگر آمورش و پرورش بدون ورزش قابل تصور است ؟

رئیس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای شهر ساری با تاکید بر این که مشکلات مناطق حریم شهر ساری مثل شفاء و سیدالشهدا که به شهروندان آسیب می رساند باید با تعامل دستگاههای ذیربط هر چه سریعتر حل شود گفت : شهرداری ساری بار بسیاری از دستگاههای دولتی را به دوش می کشد و در واقع بنا به درخواست و نیاز شهروندان است که شورای شهر و شهرداری علاوه بر وظایف خود در حوزه وظایف دیگر دستگاهها نیز در حال خدمت رسانی هستند و این امر نباید مغفول بماند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار