رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May
  • دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵
  • کد خبر : 1446
  • چاپ خبر : مشکل ورودی ساختمان جدید دانشگاه صنعتی حل می شود؟
در دیدار شهردار و رییس شورای اسلامی شهر کرمانشاه

مشکل ورودی ساختمان جدید دانشگاه صنعتی حل می شود؟

در دیدار شهردار و رییس شورای اسلامی شهر کرمانشاه با مسئولین دانشگاه صنعتی کرمانشاه بر رفع مشکل ورودی ساختمان جدید این دانشگاه تاکید شد

به گزارش شورانیوز به نقل از ایسنا ، منطقه کرمانشاه، آرش رضایی شهردار کرمانشاه به همراه جواد جعفری رییس شورای اسلامی شهر کرمانشاه در دانشگاه صنعتی کرمانشاه حضور یافته و ضمن دیدار با رییس و اعضای هیات رییسه این دانشگاه، بر رفع مشکل ورودی ساختمان جدید این دانشگاه تاکید کردند.

دکتر علی اکبر اختری رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه در این دیدار با تقدیر از همراهی و مساعدت شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمانشاه به جهت اجرای پروژه عمرانی ساختمان جدید این دانشگاه اظهارکرد: در حال حاضر مشکل اصلی دانشگاه صنعتی کرمانشاه بحث ورودی دانشجویان به ساختمان جدید است که نیاز است این ورودی جدید روی بزرگراه امام خمینی (ره) کرمانشاه ایجاد شود.
وی خاطرنشان کرد: دانشجویان دانشگاه صنعتی هم اکنون از محل درب ورودی دانشکده کشاورزی و پردیس منابع طبیعی دانشگاه رازی تردد می کنند و خود را به ساختمان دانشگاه صنعتی می رسانند، لذا نیاز است یک درب ورودی مجزا و مستقل برای این ساختمان ایجاد شود.
رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: سر در مستقل برای ساختمان جدید دانشگاه صنعتی کرمانشاه طراحی شده و فقط نصب تابلوی آن باقی مانده که چنانچه مساعدت های لازم را شهرداری کرمانشاه انجام دهد دانشجویان دانشگاه صنعتی از این پس می توانند از درب مستقل دانشگاه وارد شوند.
شهردار و رییس شورای اسلامی شهر کرمانشاه نیز در این دیدار قول مساعد دادند که کار ایجاد یک ورودی مجزا و مستقل برای ساختمان دانشگاه صنعتی کرمانشاه انجام شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار