رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May
  • دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۶
  • کد خبر : 1406
  • چاپ خبر : در چند سال اخیر گلایه های مردم از عدم پلاک کوبی املاک و منازل افزایش یافته است/شهرداری و اداره کل پست باید مشکل مردم را حل کنند

طی چند سال اخیر گلایه های مردم از عدم پلاک کوبی املاک و منازل افزایش یافته است که این مشکل باید ساماندهی شود و شهرداری و اداره کل پست باید مشکل مردم را حل کنند.

به گزارش شورانیوز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان، رضا امینی در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه هفته پست را در پیش رو داریم، اظهار کرد: با وجود اصراری که در سال های گذشته در زمینه پلاک کوبی املاک و منازل شد، اما هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی اضافه کرد: از سال های گذشته تاکنون با مشکلاتی در زمینه پلاک کوبی املاک و منازل مردم در شهر مواجه هستیم و در برخی از محلات هیچ پاسخی برای مردم نداریم.

وی به ضرورت رسیدگی به این مشکل در سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: طی چند سال اخیر گلایه های مردم از عدم پلاک کوبی املاک و منازل افزایش یافته است که این مشکل باید ساماندهی شود و شهرداری و اداره کل پست باید مشکل مردم را حل کنند.

امینی با بیان اینکه البته بخش اعظمی از شهر این مشکل را ندارند، تاکید کرد: اما بعضا مردم در شهر برای آدرس دهی دچار مشکل اساسی هستند و اگر بحث پلاک کوبی منازل و املاک با  همکاری شهرداری و اداره کل پست صورت نمی گیرد، حداقل یک پلاک عادی نصب کنند.

وی در پایان افزود: شهرداری باید بحث پلاک کوبی منازل و بحث آدرس دهی را با جدیت پیگیری کند و این موضوع را ساماندهی کند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار