رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May
  • دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸
  • کد خبر : 1386
  • چاپ خبر : امروزه بزرگترین نعمت الهی در سرتاسر کره خاکی امنیت است
رئیس شورای شهر در دیدار با عوامل اجراییات شهرداری مشهد:

امروزه بزرگترین نعمت الهی در سرتاسر کره خاکی امنیت است

انتخاب شما برای خدمت در لباس سبز نیروی انتظامی بسیار عالی بوده است و قطعا خداوند نیز در این راه شما را یاری می کنذ زیرا خداوند اجر و مزد بسیار را به کارهای دشوار می دهد.

به گزارش شورا نیوز به نقل از ، پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، رئیس و نائب رئیس دوم شورای شهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی با کارکنان اداره اجراییات شهرداری مشهد دیدار کردند.

محمدکمال سرویها در ابتدای این دیدار با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: امروزه بزرگترین نعمت الهی در سرتاسر کره خاکی امنیت است که به حول قوه الهی شما غیور مردان به خوبی توانسته اید این نعمت را با یاری خداوند به مردم هدیه کنید.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: اگر از نمایی دیگر به زحمت شما کارکنان نیروی انتظامی بنگریم خواهیم دید در زمان آرامش و نشاط فعالیت چندانی ندارید اما به محض ایجاد اتفاقی این شما هستید که با از خود گذشتگی و تیزبینی به دنبال رفع ان مشکل و برقرار کردن مجدد ارامش هستید از این رو باید از شما خادمان مردم تقدیر و تشکر کرد.

وی عنوان کرد: انتخاب شما برای خدمت در لباس سبز نیروی انتظامی بسیار عالی بوده است و قطعا خداوند نیز در این راه شما را یاری می کنذ زیرا خداوند اجر و مزد بسیار را به کارهای دشوار می دهد.

در ادامه سرهنگ مهابادی رئیس اداره اجراییات شهرداری مشهد با تقدیر و تشکر از رئیس و نائب رئیس دوم شورای شهر گفت: امروزه نیروی انتظامی در سرتاسر کشور دارای مسئولیتی بسیار سنگین و خطیر است و در زمینه برقراری نظم، انضباط و امنیت نقش بسیار پررنگی را ایفا می کند.
رئیس اداره اجراییات شهرداری مشهد با تاکید بر اینکه ما در نیروی انتظامی خادم و همراه مردم هستیم بیان داشت: امروزه پوشیدن این لباس مقدس سبز رنگ مسئولیت ما را دوچندان می کند؛ البته این را نیز باید گفت که اعتماد مردم به پلیس بزرگترین افتخار ما می باشد.

در پایان این جلسه بروز دبیریان نائب رئیس دوم شورای اسلامی شهر مشهد با گرامیداشت مقام ماموران نیروی انتظامی اظهار داشت: امروزه در بسیاری از فعالیت ها و اشتغالات کارها روزمرده و تکراری شده اند اما ایجاد امنیت فعالیتی است که همیشه باید برای ان تلاش و کوشش کرد.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر اینکه امنیت نعمتی است که باید از ان قدردانی کرد گفت: امنیت بالاترین ارزش زندگی و حیات اجتماعی بوده و ما همواره وظیفه داریم تا از عاملان این ایجاد امنیت در کشور سپاسگزار باشیم.

نائب رئیس دوم شورای شهر عنوان کرد: تقدیر از مقام مامور نیروی انتظامی در واقع تقدیر از امنیت است، امروزه نیروی انتظامی در کشور به عنوان نماد امنیت شناخته می شود بنابراین لازم است تا از همه جوانب از این نماد حفاظت کرد زیر در صورت بروز مشکلی کوچک در این بخش امنیت به عنوان اصل وجودی نیروی انتظامی زیر سوال می رود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار