رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۴ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 12 May
  • یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷
  • کد خبر : 1363
  • چاپ خبر : رویکرد مدیریت جهادی از رویکردهای اصلی شورای اسلامی شهر در دوره چهارم است

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یکی از رویکردهای مهم و اصلی شورای اسلامی شهر اصفهان در دوره چهارم رویکرد مدیریت جهادی است

به گزارش شورانیوز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان، ندا واشیانی پور در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: ما تقریبا هر هفته با افتتاح چند پروژه در خدمت شهروندان هستیم و پروژه های مختلفی در محلات مختلفی افتتاح می شوند و بیشترین هدف ما نیز مناطق محروم است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم با افتتاح پروژه ها در مناطق محروم بتوانیم قدم مثبتی در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم برداریم، اضافه کرد: همچنین ۳۵ پروژه بالای یک میلیارد تومان را داریم که برخی از این پروژه ها در دست اجرا، برخی از پروژه ها در مرحله تکمیل و برخی از این پروژه ها نیز افتتاح شده اند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه یکی از رویکردهای مهم و اصلی شورای اسلامی شهر اصفهان در دوره چهارم رویکرد مدیریت جهادی است، تصریح کرد: با این رویکرد به دنبال این هستیم که در سال اقتصاد مقاومتی بتوانیم بیشترین خدمات را هم در بخش سیاست گذاری و هم در بخش اجرایی ارائه بدهیم.

وی با تاکید بر اینکه ۳۵ پروژه اجرایی بالای یک میلیاردتومان در شهر اصفهان فعال است، افزود: پروژه های تقاطع زیرگذر دانشگاه صنعتی، تقاطع غیرهمسطح شهدای ۲۵ آبان و کلنگزنی مرکز تفریحی بانوان منطقه هشت از جمله این پروژه ها است.

واشیانی پور تاکید کرد: در کنار این پروژه ها، پروژه های شاخص و بزرگ دیگری وجود دارد که در ورودی ها و مناطق مختلف شهر وجود دارد که مجموعه پل ها و تقاطع استقلال در ورودی غربی اصفهان، مرکز همایش های بین المللی امام خامنه ای و سالن نمایشگاه های بین المللی اصفهان از جمله این پروژه ها است که  این پروژه ها در دست اجرا هستند و قطعا بهره برداری از این پروژه ها می تواند کارنامه بسیار خوبی را برای شورا و شهرداری به جا بگذارد.

وی ادامه داد: پروژه تعریض پل فلزی از اقداماتی است که در دست اجرا است و قطعا در کاهش ترافیک و تسهیل تردد مردم به میزان بسیاری می تواند موثر باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مرحله  سفت کاری ایستگاه مترو میدان آزادی نیز در حال انجام است و احداث ایستگاه آتش نشانی اطشاران، احداث و تکمیل مجموعه ورزشی شفق، تکمیل مجموعه ورزشی گورت، عملیات ساماندهی و احداث ۳۴ خیابان نیز از دیگر پروژه های اجرایی در سطح شهر است.

وی اظهار کرد: البته کلنگ زنی هتل پنج ستاره تحت عنوان آسمان رویال که مرتفع ترین و بزرگ ترین هتل پنج ستاره اصفهان در شمالی ترین نقطه شهر صورت گرفته است و به زودی نیز شاهد کلنگ زنی مراکز تفریحی بانوان در مناطق ۵ و ۱۰ خواهیم بود.

واشیانی پور ادامه داد: ۱۲ درصد از جمعیت اصفهان حدود ۲۵۰ هزار نفر در شهر اصفهان و حدود ۴۰۰ هزار هزار نفر در کل استان اصفهان سالمند داریم و لایحه منزلت شهروندی یکی از لوایحی خواهد بود که در شورای چهارم کمک بسیار زیادی در جهت رفاه سالمندان، بازنشستگان، جانبازان و معلولان خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه بخشی از بودجه ۹۵ در راستای تسهیل سازی معابر، پارک ها و ساختمان های شهرداری بود که طبیعتا شامل حال سالمندان می شود، تصریح کرد: ۵۰۰ میلیون تومان ردیف بودجه نیز برای نصب وسایل حرکت درمانی در پارک ها ویژه سالمندان و معلولان پیش بینی شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: بحث تکمیل، تجهیز و احداث سرویس های بهداشتی نیز بود که حدود سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای بحث سرویس های بهداشتی پیش بینی شد که به نوعی بتوانیم مشکل سالمندان را برطرف کنیم.

وی افزود: مسئله اقتصادی در استفاده از سرویس های حمل و نقل و استفاده از امکانات رفاهی، تفریحی شهرداری یکی از مشکلات عمده قشر بازنشستگان و سالمندان در اصفهان است.

واشیانی پور گفت: لایحه منزلت شهروندی بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد تخفیف در این زمینه ها برای سالمندان و بازنشستگان پیش بینی شده که این مراحل بررسی این لایحه تمام شده و درمرحله اجرا شاهد ایجاد رضایت برای شهروندان هستیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار