رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 11 May
  • یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶
  • کد خبر : 1336
  • چاپ خبر : بدهی ۱۲۰ میلیارد تومانی شهرداری تبریز به اشخاص حقیقی/ سوءاستفاده از نام سرداران در شهرداری

عضو شورای شهر تبریز با اشاره به سئوالی از شهردار تبریز در خصوص بدهی‌های شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی گفت: شهرداری ۱۲۰ میلیارد تومان به اشخاص حقیقی بدهکار است.

به گزارش شورانیوز به نقل از روابط عمومی شورای شهر تبریز ، محمد حسن اسوتچی در نطق پیش از دستور جلسه امروز، با اشاره به سئوالی از شهردار تبریز در خصوص بدهی‌های شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی اظهار داشت: شهرداری مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان به اشخاص حقیقی بدهکار است.

اسوتچی با بیان اینکه تبریز قبل از شهر گردشگری پایتخت تشیع است تصریح کرد: حق‌الناس در تشیع جایگاه بالایی دارد، اگر ما به تشیع معتقدیم باید دنبال طلبکارانمان بگردیم نه اینکه به آنها بگوییم منتظر باشید پولتان را بدهیم.

این عضو شورای شهر تاکید کرد: شهردار می‌گوید که ۸۶ درصد مردم از عملکرد فعلی شورا و شهرداری رضایت دارند و من نمی‌دانم این آمار را از کجا می‌آورند و به نظرم ۱۴ درصد بقیه که ناراضی هستند بیشتر متراکم است.

وی اظهار داشت: در بازدیدی که از استخر مجموعه شهرداری کردم متوجه شدم یک تایم به نام تایم سرداران وجود دارد که در روزهای دوشنبه و پنج شنبه آخر وقت برگزار می‌شود.

اسوتچی گفت: البته سرداران نجیب و نفس نگهدار همیشه مایه افتخار هستند و تعدادشان هم کم نیست و این امنیت و آرامش را مدیون آنها هستیم ولی این‌بار اسم آن افرادی را که در تایم سرداران از استخر شهرداری استفاده می‌کنند را نمی‌گویم ولی اگر موضوع روشن نشود نامشان را اعلام خواهم کرد.

عضو شورای شهر تبریز تاکید کرد: اگر تا ۱۵ روز تکلیف این تایم و نحوه واگذاری این تایم‌ها مشخص نشود تمام آن افراد را معرفی خواهم کرد.‌

 

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار