رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 7 May
  • یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱
  • کد خبر : 1329
  • چاپ خبر : لایحه تونل فیبر نوری رای نیاورد
در جلسه امروز شورای شهر تبریز:

لایحه تونل فیبر نوری رای نیاورد

لایحه سرمایه‌گذاری احداث تونل فیبر نوری در سطح شهر تبریز، مصوب کمیسیون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شورای شهر تبریز در جلسه امروز رای نیاورد.

به گزارش شورانیوز ، به نقل از روابط عمومی شورای شهر تبریز در جلسه امروز شورای شهر تبریز لایحه سرمایه‌گذاری حفاری تونل فیبر نوری در سطح شهر تبریز مطرح شد که پس از تبادل نظر بین اعضای شورا رای نیاورد.

موافقان ضرورت فیبر نوری برای شهر، ایجاد شهر هوشمند، ایجاد درآمد پایدار و اشتغال‌زایی را از مهمترین دلایل موافقت خود اعلام کردند، مخالفان نیز بر ابهامات موجود در قرارداد اشاره کردند.

همچنین در جلسه امروز لایحه دو فوریتی آیین‌نامه نظام‌مند‌سازی هزینه‌کرد ماده ۱۶ و ۱۷ مطرح شد که به تصویب اعضای شورا رسید. این لایحه در جلسات قبل تصویب شده بود که به دلیل استناد به مصوبات سال‌های قبل فرمانداری آن را تایید نکرده و خواستار ارائه لایحه جدید بود.

در این جلسه همچنین دو نامه فرمانداری در خصوص تعیین اولویت مصوبات در خصوص لوایح ماده ۱۶ و ۱۷ مطرح شد که شورا بر مصوبه قبلی خود اصرار کرد.

عدم تصویب طرح سرمایه‌گذاری ایجاد شبکه فیبر نوری در شورای شهر تبریز

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از عدم تصویب طرح سرمایه‌گذاری ایجاد شبکه فیبر نوری در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز خبر داد.

جواد ششگلانی گفت: لایحه پروژه فیبر نوری که بعد از طی مراحل مختلف و بررسی در کمیسیون‌های مربوطه شورای شهر تبریز در صحن علنی شورا مطرح شده بود به تصویب اعضای شورای شهر نرسید.

وی افزود: بر اساس این طرح شبکه فیبر نوری به طول ۳۶۰ کیلومتر با سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومان در تبریز باید اجرا می‌شد که به دنبال طرح موضوع در صحن علنی شورا، به تصویب اعضای شورای شهر تبریز نرسید.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تبریز همچنین با اشاره به دو نامه فرمانداری تبریز در خصوص ماده ۱۶ و ۱۷ اظهار داشت: فرماندار محترم تبریز دو ایراد شکلی به مصوبات شورای شهر تبریز در خصوص این گرفته بودند که با رای‌گیری و تصویب اعضای شورای شهر ایرادات شکلی مصوبات قبلی شورای شهر مرتفع شد.

جواد ششگلانی در ادامه با عذرخواهی از خبرنگاران و مدعوین به دلیل شرایط نامناسب امروز محل برگزاری جلسات شورا و با اشاره به اینکه بر اساس اعلام کارشناسان ساختمان عمارت ساعت شهرداری تبریز نیاز ضروری به استحکام‌بخشی و سبک‌سازی داشت، اظهار داشت: به دلیل انجام عملیات استحکام‌بخشی و سبک‌سازی سازه بنا عملیات عمرانی در عمارت ساعت آغاز شده است.

 

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار