رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 7 May
  • شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
  • کد خبر : 1269
  • چاپ خبر : رفع مشکلات روستاها جزو اولویت‌های استان باشد
نایب رئیس شورای اسلامی استان قم:

رفع مشکلات روستاها جزو اولویت‌های استان باشد

حسن بختیاری در جلسه شورای اسلامی استان قم با اشاره به جایگاه شوراها اظهار کرد:‌ شورای اسلامی جایگاهی برای خدمت به مردم است و اعضای شورا نباید از خدمت به مردم خسته شوند،‌ اعضای شوراها باید در جایگاه خود برنامه‌های توسعه شهرها و روستاها را دنبال کنند.

به گزارش شورانیوز به نقل از فارس ، نایب رئیس شورای اسلامی استان قم :‌ روستاها یکی از ارکان اصلی توسعه کشور هستند،‌ حتی در جوامع توسعه یافته هم روستاها به عنوان یکی از ابزار قابل توجه در توسعه شناخته می‌شوند،‌ هم اکنون روستاها در سطح کشور یکی از قطب‌های اصلی تولید در عرصه کشاورزی و دامپروری هستند.

بختیاری با اشاره به وضعیت روستائیان استان قم اظهار کرد:‌ استان قم جمعیت روستایی کمی دارد،‌ ولی ظرفیت روستاها می‌تواند برخی از مشکلات استان قم را برطرف کند،‌ به همین دلیل باید رفع مشکلات روستاها جزو اولویت‌های استان قم باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی استان قم در ادامه با اشاره به طرح اصلاح قانون شوراها گفت:‌ طرح اصلاح قانون شوراها در دستور کار مجلس قرار دارد و کمیسیون شوراهای مجلس این طرح را پیگیری می‌کند. امیرآبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی یکی از نمایندگان پیگیر طرح اصلاح قانون شوراها است و اعضای شورا پیشنهادات خودشان را در خصوص اصلاح این قانون به ما انتقال بدهند.

وی در خصوص فعالیت شورای اسلامی استان قم تصریح کرد:‌ ما طرح‌ها و مشکلاتی را که اعضای شورا منتقل می‌کنند را به دستگاه‌های مسؤول ارسال می‌کنیم و پیگیری‌های لازم را در این خصوص انجام می‌دهیم.

بختیاری با اشاره به ضرورت برگزاری جلسات با مسؤولان استان خاطرنشان کرد:‌ برگزاری جلسات با مدیران موجب تکرار موضوعات و یادآوری مشکلات برای مسؤولان مربوطه می‌شود و تکرار این مسائل در نهایت مؤثر واقع خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار