رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 9 May
  • یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
  • کد خبر : 12562
  • چاپ خبر : پروژه شهیدان کریمی طرحی برای نجات غرب زنجان است

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: پروژه شهیدان کریمی در واقع طرحی برای نجات غرب شهر از مشکلات آینده در حوزه ترافیک است که باید در اجرای آن با توجه به اهمیت آن با دقت انجام شود.

به گزارش شورانیوز، مجید ناصحی‌مقدم، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به مشکلات بروز کرده بعد از کلنگ‌زنی پروژه شهیدان کریمی اشاره و اظهار کرد: بعد از حل مشکل جانمایی کارگاه، موضوع هماهنگی ورودی و خروجی قطعه پنجم کمربندی که در دست اجرا است با این پروژه هم در دستور کار قرار گرفت چرا که این کمربندی از شمال کوی زیتون عبور می‌کند و این مهم پیش‌بینی نشده بود که مشاوران دو پروژه تلاقی‌ها را بررسی و مشکلات فنی از جمله دسترسی‌ها در چهارراه شهید طارمی حل شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان مدت زمان اجرای پروژه را دو سال اعلام و تصریح کرد: به زودی در جلسات پیش‌بینی شده برای اجرا، موضوع تاخیر به وجود آمده در این پروژه مطرح خواهد شد.
وی با بیان اینکه پروژه شهیدان کریمی یکی از پروژه‌های مهم شهرداری، با اعتبار یک هزار میلیارد تومان است و افزود: شرایط ویژه منطقه اجرای این پروژه، تکمیل آن را در موعد مقرر ضروری کرده است.
ناصحی‌مقدم انتظار عدم وقوع مشکلات فنی و اعتباری را دلیل انتخاب قرارگاه خاتم‌الانبیاء به عنوان پیمانکار پروژه شهیدان کریمی دانست و ادامه داد: در راستای پیشبرد اهداف ناشی از طراحی این پروژه، شهرداری هم باید در موعد مقرر صورت وضعیت‌ها را پرداخت کند.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه خیابان شهید پیرمحمدی هم بخشی از پروژه شهیدان کریمی است، افزود: این خیابان نیاز به اصلاح هندسی داشت و بعد از اقدام برای این کار، مشخص شد که زیرسازی انجام شده در کانال استاندارد نیست و باید استانداردسازی شود.
وی بزرگ و مهم بودن پروژه شهیدان کریمی را یادآور شد و گفت: در خلال اجرای پروژه، مشکلات غیرقابل پیش‌بینی پیش می‌آید که باید حل شود.
ناصحی‌مقدم ادامه داد: پروژه شهیدان کریمی در واقع طرحی برای نجات غرب شهر از مشکلات آینده در حوزه ترافیک است که باید در اجرای آن با توجه به اهمیت آن با دقت انجام شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار