رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 14 May
  • شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
  • کد خبر : 1256
  • چاپ خبر : تناقض عملکردی و مالی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز

معاونت فرهنگی با وجود دارا بودن منابع مالی فراوان و قدرت عمل و نیز اختیار فوق‌العاده نمره قابل قبولی نمی‌گیرد.

به گزارش شورانیوز ، آذر زمانپور اظهارداشت: با وجود پیگیری‌ها و تذکرات بی‌شمار به معاونت فرهنگی ولی متاسفانه این معاونت همچنان هیچ گونه اقدامی در جهت تکمیل پارک بانوان گلستان اهواز و منطقه ۳ انجام نداده است.

وی درباره عدم اقدام معاونت فرهنگی تصریح کرد: نگاه معاونت فرهنگی در حوزه بانوان غیر کارشناسی است همچنین این معاونت نسبت به ورزش عمومی بانوان عملکردی ضعیف داشته است.

عضو شورای شهر اهواز گفت: در ۳سال گذشته با وجود ارائه برنامه و تذکرات لازم به شهرداری و شورا در راستای اماکن رفاهی وجایگاه شغلی بانوان ولی تا به امروز کار خاصی در این حیطه انجام نشده است.

وی بیان کرد: معاونت فرهنگی تا این لحظه اقدامات کافی را در این حوزه انجام نداده و انتظار داریم این معاونت برنامه‌های ویژه بانوان را در اولویت کاری خود قرار دهد.

پول زیاد و عملکرد ضعیف معاونت فرهنگی شهرداری اهواز

زمانپور با تاکید بر نظارت و تذکرات شورا و با بیان اینکه شهرداری در حوزه اجرا کوتاهی کرده، گفت: معاونت فرهنگی علی‌رغم دارا بودن منابع مالی فراوان و قدرت عمل و اختیار فوق‌العاده از نظر بنده نمره قابل قبولی نمی‌گیرد.

وی افزود:با وجود اینکه رویکرد همه مسائل شهری اهواز باید بر اساس پیوست‌ها‌ی فرهنگی باشد ولی این حوزه نتوانسته خط مشی مناسب فرهنگی در راستای ارتقا جایگاه حقوقی شهروندی را پیاده کند.

بر اساس این گزارش تسنیم، عضو شورای شهر اهواز درمورد اولویت و شاخص برنامه‌های فرهنگی گفت: ایجاد مراکز معنوی و دارالقرآن در مناطق محروم و کم برخوردار از وظایف شهرداری است اما متاسفانه حوزه معاونت این دید را ندارد.

وی درباره عملکرد حوزه معاونت فرهنگی تصریح کرد: به نظر می‌رسد حوزه معاونت فرهنگی در طول این ۳ سال با وجود منابع مالی، شرایط و فرصت کافی و نیز آمادگی شورا  نتوانسته به متوسط‌‌ها در حوزه فرهنگ دست یابد.

زمانپور با بیان اینکه پارک بانوان گلستان برای خانواده‌ها مناسب‌تر است، افزود: پارک منطقه۳ از لحاظ روشنایی، حراستی و تجهیز کار نواقصی دارد و همچنین نیازمند رسیدگی و تخصیص بودجه برای تجهیزات بیشتر و متناسب برای بانوان است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار