رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 9 May
  • پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
  • کد خبر : 12500
  • چاپ خبر : پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر شیراز به مناسبت روز روابط عمومی

به مناسبت روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی، مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با صدور پیامی، فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت،”روز روابط عمومی و ارتباطات” را به فعالان عرصه ارتباطات حوزه استان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش شورا نیوز، به نقل از روابط عمومی شورای شهر شیراز به مناسبت روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی، مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز  با صدور پیامی، فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت،”روز روابط عمومی و ارتباطات” را به فعالان عرصه ارتباطات حوزه استان تبریک و تهنیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

روابط عمومی، آیینه تمام نمای مراکز، سازمان‌ها و نهادهای مختلف است که با هدف بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای سطح ارتباطات با بخش‌های مختلف یک جامعه، ایجاد شده است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، به گونه‌ای است که موفقیت سازمان‌ها و دوام آنها در عرصه‌ فعالیت‌های تخصصی به عملکرد آنها وابسته است.

از اهمیت این حوزه همین بس که رهبر انقلاب اسلامی، اطلاع رسانی را یک کار هنرمندانه قلمداد و همواره بر گردش صحیح و شفاف اطلاعات تأکید نموده‌اند. از دیدگاه ایشان، نباید مردم را در ابهام باقی گذاشت؛ شفافیت، اجتناب از پرده پوشی وقایع و تبیین حقیقت و اطلاع رسانی به افکار عمومی بسیار مهم است و مهم ترین ممیزه جمهوری اسلامی ایران در بخش تشکیلات این است که مردم، مسئولان را از خود دانسته و توقع غیر واقعی شنیدن و حرف سست شنیدن را ندارند. آنان حرف صادقانه می خواهند.
وی  در عرصه جهاد تبیین و آگاهی اذهان عمومی از پیشرفت‌های انقلاب روابط عمومی‌ها را سر حلقه‌ی این حوزه و تامین کننده منابع اولیه‌ی جبهه تبیین دانسته‌اند.
بنابراین از  جمله وظایف مهم روابط عمومی‌ها، بیان شفاف حقایق و وقایع و اخبار درون و بیرون هر نهاد و سازمان و نیز اطلاع رسانی به موقع عملکرد سازمان‌ها و نهادها و انعکاس مشکلات و موانع موجود در کشور و تبیین و شناسایی دشواری‌های موجود و خصوصاً انتقال مطالبات جامعه به مسوولان و بالعکس می‌باشد.

روابط عمومی ها و رسانه ها به واسطه توانایی هایی که در برقراری ارتباط با جامعه و اطلاع رسانی، افکار سنجی، و جهت دهی به افکار عمومی دارند و نقش واسطه بین مردم و مسئولین را ایفا می کنند می توانند نقش موثری در تبیین، ترویج و انتشار اخبار تلاش های دولت و نهادهای مردمی در جهت اقتصاد مقاومتی داشته باشند و به عنوان دو بال عرصه اطلاع رسانی و پل ارتباطی میان دولت و ملت می توانند در دستیابی به این هدف بزرگ بسیار تأثیر گذار بوده و با برنامه ریزی  و سیاستگذاری صحیح می توانند به ایجاد همدلی میان دولت و ملت کمک کنند.

اینجانب فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی اصحاب رسانه، فعالان عرصه ارتباطات ، صاحبان اندیشه و قلم، علی الخصوص فعالان عرصه ارتباطات حوزه استان و همکاران عزیز در اداره ارتباطات و روابط عمومی شهرداری شیراز تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان توفیق خدمت رسانی در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مسئلت می نمایم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار