رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
  • کد خبر : 12448
  • چاپ خبر : فایل بودجه برای نخستین بار در اختیار مردم قرار می‌گیرد

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از فردا فایل بودجه برای اولین بار در طول تاریخ تصمیم گری‌های شهرداری بر روی پرتال مرکز پژوهش‌ها قرار می‌گیرد.

به گزارش شورانیوز، مصطفی نباتی نژاد اظهار کرد: شهردار اصفهان مردم را عقل منفصل خود در مسیر تصویب بودجه قرار دادند، در دیدگاه‌های همکاران بنده در شورا این موضوع متبلور بود.

وی افزود: از فردا فایل بودجه برای اولین بار در طول تاریخ تصمیم گری‌های شهرداری بر روی پرتال مرکز پژوهش‌ها قرار می‌گیرد. تا انتهای دی مردم اصفهان فرصت مطالعه بودجه دارند، فرمی قرار داده می شود که اگر دیدگاه یا نکته‌ای دارند مطرح کنند و آن را بررسی خواهیم کرد. سامانه ۱۳۷ نیز پذیرای دیدگاه‌های مردم در زمینه بودجه است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برنامه میان مدت تحت عنوان برنامه ۵ ساله راهبردی تلقی می‌شود که نوروز گذشته بعد از تصویب بودجه به دنبال این موضوع بودیم. خواهش من از شهردار اصفهان این است که در سریع‌ترین زمان ممکن، برنامه به شورا تحویل داده و مغایرت‌ها احصا شود، اگر مغایرت قابل توجهی بود مدنظر قرار گیرد و اصلاحاتی در بودجه انجام شود.

وی افزود: مدیران و دستگاه‌های اجرایی مسئول، هر ثانیه و دقیقه‌ای که در تدوین برنامه جامع شهر مسئول هستند، تکلیف آن را باید معلوم کنند، اما گویا این موضوع در باتلاق بروکراسی گیر کرده است.

نباتی نژاد بیان کرد: هزینه‌هایی را این روزها شهر می‌دهد و شهرداری توانایی آن را ندارد، مسائلی که در اراده مدیریت شهری نیست مانند آلودگی هوا و آب و.. در برنامه جامع چه راهکارهایی برای حل مسائل آن وجود دارد. از رسانه‌ها خواهش می‌کنم که این برنامه جامع را پیگیری کنند، چون روزی که ما نیستیم و دود نبود این برنامه به چشم مردم می‌رود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار