رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
  • کد خبر : 12229
  • چاپ خبر : انتخاب شهردار یزد شنبه هفته آینده

رئیس شورای شهرستان یزد با اشاره به اینکه شهردار آینده باید شناخت کامل نسبت به شهر و مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی داشته باشد، گفت: انتظار می‌رود انتخاب شهردار در شنبه هفته آینده به نتیجه برسد.

به گزارش شورانیوز ،حمیدرضا قمی، در خصوص انتخاب شهردار یزد، با اشاره به اینکه شهردار یزد در مهلت قانونی مشخص می‌شود، گفت: در حال حاضر اعضای شورای اسلامی شهر به گزینه قطعی نرسیده‌اند و رایزنی‌ها ادامه دارد.

وی بابیان اینکه تعدادی افراد به پیشنهاد اعضا شورای اسلامی شهر مطرح‌شده و به چند جمع‌بندی رسیده‌ایم، افزود: به نظر می‌آید ما به جمع‌بندی دو تا سه نفر رسیده‌ایم؛ اما گزینه‌های دیگری در این فاصله مطرح شدند.

رئیس شورای شهرستان یزد شناخت کامل نسبت به شهر و مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را از ویژگی‌های شهردار آینده دانست و تصریح کرد: به امور زیربنایی و فرهنگی شهر باید به آن رسیدگی شود.

قمی معتقد است: شهردار آینده باید نیرویی پرتوان و ازنظر سنی نیروی جوانی باشد که در این حوزه بتواند کار و به مردم خدمت‌رسانی کند.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند تحصیلات مدیریت شهری و تجربیات در این زمینه را از دیگر ویژگی‌های شهردار آینده یزد برشمرد و اظهار داشت: شهردار آینده باید شناخت به بافت تاریخی شهر داشته باشد، با توجه به اینکه یکی از محورهای توسعه ما در رابطه با گردشگری و تکیه‌بر دانش‌بنیانی است.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه شهردار آینده باید به علوم روز دنیا آشنایت و تبحر داشته باشد، ابراز داشت: انتظار می‌رود انتخاب شهردار در شنبه هفته آینده به نتیجه برسد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار