رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
  • کد خبر : 12160
  • چاپ خبر : اخذ عوارض از ساختمان‌های رها شده و نیمه‌کاره در سطح شهر

رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به جلسات این نهاد با مسئولان دیوان عدالت اداری گفت: در این جلسات موارد متعددی از جمله اخذ عوارض از ساختمان‌های رها شده و نیمه‌کاره در سطح شهر مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش شورانیوز ، مرتضی الویری در ابتدای دهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها که صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام بهرامی رئیس دیوان عدالت اداری در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار کرد: در ابتدا حادثه تلخ اهواز را که امنیت کشور را نشانه گرفته بود تسلیت عرض کرده و این در حالیست که در دریای طوفان‌زده منطقه، امنیت در کشور وجود دارد و چنین حوادثی زنگ خطر است و باید با عوامل آن برخورد شود.

وی با اشاره به جلسات اخیر شورای عالی استان‌ها با مسئولان دیوان عدالت اداری گفت: در طول ۴ ماهه گذشته جلسات مداوم و منظمی برگزار شده است که در دو جلسه نیز حجت‌الاسلام بهرامی رئیس دیوان عدالت شخصا حضور داشته‌اند و موارد متعددی در حوزه مسائل شهری مورد بررسی قرار گرفته است. ضمن اینکه در این جلسات نیز دو نفر از اعضای شورای شهر تهران آقایان فراهانی و امینی حضور داشتند.

رئیس شورای عالی استان‌ها ادامه داد: در این جلسات موضوعات مختلفی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که از آن جمله می‌توان به مباحثی از جمله اخذ عوارض از پارکینگ‌ها، عوارض ارزش افزوده، اخذ عوارض از ساختمان‌های رها شده و نیمه‌کاره در سطح شهر و … اشاره کرد.

الویری گفت: همچنین مقرر شد که با همفکری اعضای شورای عالی استانها موضوع اخذ عوارض در شهرها به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد و نتایج آن به کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار