رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
  • کد خبر : 12149
  • چاپ خبر : تاکنون مشاوران شهردار حقوق و حق الزحمه‌ای نگرفته‌اند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: مشاور سازمان سیما و منظر شهری و چند شرکت مهندسی مشاور از جمله مشاورین حوزه معاونت شهرسازی و نیز حوزه ترافیک هستند که برابر قرارداد مطالعاتی و پژوهشی فعالیت می‌کنند.

به گزارش شورانیوز ، سجاد خدایی درباره مباحث مطرح شده در زمینه تغییر شهردار زنجان اظهار کرد: موضوعات مطرح شده صرفا شایعه‌ای بیش نیست، چون بنایی بر تغییر نداریم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه تغییرات زودهنگام در مجموعه مدیریت شهری به صلاح شهر نیست، تصریح کرد: البته قطعا پست‌ها برای هیچکس پایدار نیست، اما اعتقاد داریم که باید ثبات مدیریت شهری حاکم باشد تا امورات بهتر پیش برود.
وی همچنین درباره فعالیت مشاوران شهردار نیز گفت: طبیعتا هر مدیر برای فعالیت خود باید تعدادی مشاور داشته باشد؛ هرچند که تاکید ما به شهردار؛ انتخاب مشاوران بومی بوده است اما شهردار هم مشاور بومی و هم غیربومی دارد.
خدایی با اشاره به نظارت شورای شهر بر امور شهرداری در حوزه استفاده از مشاوران افزود: سال قبل مجوزی به شهردار دادیم که از تعدادی مشاور برای مشاوره و تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری و پیشبرد بهتر امور استفاده کند.
وی با اشاره به اینکه تاکید ما بر این بود که مشاوران عمدتا به صورت افتخاری همکاری کنند؛ قطعا بهتر خواهد بود و از آن استقبال می‌شود، تصریح کرد: تاکید ما بر این است که حتی‌المقدور مشاوران بار مالی بر شهرداری نداشته باشند.

تاکنون مشاوران شهردار حقوق و حق الزحمه‌ای نگرفته‌اند
نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر دریافت حقوق چند میلیونی مشاوران شهردار زنجان گفت: طبق گزارشی که ما گرفتیم و بررسی که انجام شد، تاکنون مشاوران شهردار حقوق و حق الزحمه‌ای نگرفته‌اند و بنده دریافت اینگونه مبالغ حق المشاوره را تکذیب می‌کنم.
وی با بیان اینکه مشاور سازمان سیما و منظر شهری و چند شرکت مهندسی مشاور از جمله مشاورین حوزه معاونت شهرسازی و نیز حوزه ترافیک هستند که برابر قرارداد مطالعاتی و پژوهشی فعالیت می‌کنند و در حوزه مربوطه مشاوره ارائه می‌دهند، تصریح کرد: به غیر این مشاورین حقوقی تا آنجایی که بنده اطلاع دارم مشاوران حقیقی شهردار دریافتی حق‌الزحمه و حقوق نداشته‌اند.
خدایی در پاسخ به سوال  درباره اینکه آیا مشاوران حق‌الزحمه دریافت می‌کنند و اعضای شورا از آن بی‌اطلاع هستند و یا واقعا مشاوران دریافتی ندارند، گفت: حقیقت موضوع این است که تا جایی که مطلع هستیم، مشاوران دریافتی نداشته‌اند و اگر کسانی ادعایی درباره پرداخت حق مشاوره میلیونی دارند؛ بهتر است که از پیش داوری خودداری کرده و مدارکی در این باره ارائه دهند که مستند و متقن باشد.
وی تصریح کرد: قطعا مطرح کردن چنین موضوعاتی به نفع شهر نخواهد بودو انگیزه خدمت را کم خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار