رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 8 May
  • دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۳
  • کد خبر : 12026
  • چاپ خبر : کرمانشاه همچنان بدون شهردار

اعضای شورای شهر کرمانشاه فقط تا دهم مهرماه مهلت دارند شهردار را انتخاب کنند، اما به نظر می رسد که در این زمان هم نخواهند توانست برای شهرداری به اجماع برسند.

به گزارش شورانیوز ، در سایت‌ها خبری با عنوان «جلسه امروز شورای شهر کرمانشاه به علت به حد نصاب نرسیدن اعضا برگزار نشد» منتشر شد.

سه ماه است مردم شهر کرمانشاه منتظر نتیجه نهایی انتخاب « شهردار» از ساختمان سبزه میدان هستند، ولی اختلاف اعضا، عدم تفاهم در انتخاب شهردار، به حد نصاب نرسیدن اعضا در جلسات و…، حال این شورا را در یک قدمی انحلال قرار داده است.

کرمانشاه همچنان بدون شهردار است! اعضای شورای شهر کرمانشاه فقط تا دهم مهرماه مهلت دارند شهردار را انتخاب کنند.

به گفته یکی از اعضای شورای شهر کرمانشاه، امروز جلسه شورایی نبوده، جلسات شورا یک هفته قبل توسط هیأت رییسه تعیین و به اعضای شورا ابلاغ می‌شود و امروز به هیچ عنوان جلسه‌ای نبوده است که به حد نصاب برسد و مطالب عنوان شده در سایت‌ها تکذیب می‌شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به اتمام مهلت قانونی انتخاب شهردار (۱۰ مهر) انتخاب شهردار و فرایند قانونی وضیعت شورا به شورای حل اختلاف ارجاع خواهد شد و ما تابع قانون خواهیم بود و هرچه شورای حل اختلاف حکم دهد ما می‌پذیریم و تمکین خواهیم کرد.

این در حالی است که عضو دیگری از این شورا مدعی شده در خصوص جلسه امروز شورا هفته گذشته اطلاع‌رسانی شده بود و در  جلسه امروز ابتدا تعیین سرپرست جدید  شهرداری و سپس انتخاب شهردار مطرح شد که در هنگام رای‌گیری مورد دوم یعنی انتخاب شهردار تعدادی از اعضا جلسه را ترک کردند، اما در رابطه با مورد نخست برای جلسه امروز شورا تصویب همه اعضا را به دنبال داشت.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار