رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۶
  • کد خبر : 11985
  • چاپ خبر : علت عدم تأیید گزینه منتخب، سهم‌خوانی برخی از مسئولین است

سخنگوی شورای شهر کرج گفت: انتخاب شهردار کرج توسط دستان آشکار و پنهانی صورت می‌گیرد که عدم تأیید گزینه منتخب، سهم‌خوانی برخی از مسئولین در این رابطه است.

به گزارش شوانیوز ، رحیم خستو ، گفت: شورای شهر انتخاب شهردار را با توجه به مطالعه قوانین انجام داده است و در جلسه قبلی شورای شهر، مقرر شد مذاکره با وزارت کشور از سرگیری شود.

وی افزود: متاسفانه در مجموعه شورای شهرکرج به دلیل برخی روابط و مناسبات، منافع افراد خاصی ملاک قرار می‌گیرد و سیستم را دچار مشکل کرده و شهر کرج با پیچیدگی مواجه شده است.

سخنگوی شورای شهر کرج با اشاره به توانایی و عدم تایید گزینه پیشنهادی شورای شهر، خاطر نشان کرد: شهردار سابق کرج، طی یک سال گذشته، یکی از بی‌حاشیه‌ترین مدیران شهری بود، اما با تمام تجربه خود، نتوانست تعاملی مناسب را با شورا برقرار کند و همین مسئله باعث استعفای وی شد.

خستو تصریح کرد: امیدواریم اعضای شورای شهر کرج، منافع شهروندان خود را در نظر بگیرند و این سیستم برای رسیدگی و رفع مشکلات مردم است.

وی از وجود دست های آشکار و پنهان در انتخاب شهردار کرج خبر داد و یادآور شد: وجود دست‌های آشکار و پنهان نشان دهنده این است که مسئولین به دنبال گزینه مورد نظر خود هستند و عدم تایید شهردار تا حدودی به سهم‌خواهی مسئولین مرتبط است.

سخنگوی شورای شهر کرج بیان کرد: طبق اعلام وزارت کشور و عدم تأیید دو گزینه‌های پیشنهادی، ما خود را موظف به ادای احترام دانستیم اما با عدم تایید نفر سوم، مجبور به جهت‌گیری قانونی و انتخاب مسیر درست هستیم.

خستو در پایان با اشاره به اینکه بهتر است اجازه دهند اعضای شورای شهر، خود در این رابطه تصمیم بگیرند، بیان کرد: نمایندگان امر مقدس و بدون اشتباهی نیستند، لطفا بگذارید اشتباه کنند، تجربه کسب کنند و خودشان پاسخگو باشند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار