رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
  • کد خبر : 11949
  • چاپ خبر : برخی سازمان‌ها درآمدهای خود را به خزانه شهرداری واریز نمی‌کنند

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: تمام واحد های شهرداری بایستی منابع درآمدی خود را مستقیما به خزانه شهرداری و حساب های شهرداری مورد تایید شورا واریز کنند.

به گزارش شورانیوز ، مرتضی الویری در هشتاد و نهمین جلسه شورا گفت: همانطور که پیش تر اشاره شد درآمد های غیر نقد شهرداری در ۶ ماه اول سال در حد ۵ درصد محقق شده یعنی ۲۰۰ میلیارد تومان از ۴ هزار میلیارد تومان مصوب و این قابل قوبل نیست.

 

وی ادامه داد: در همین راستا در یک هفته گذشته دستور العمل تحقق منابع غیر نقد از سوی کمیسیون برنامه و بودجه شورا تهیه شده و آقای فراهانی شنبه جلسه فوق العاده گذاشتند و امیدواریم با تصویب دستور العمل در صحن شورا شاهد تحول جدی در تحقق منابع غیر نقد در ۶ ماهه دوم باشیم.

 

الویری در ادامه نسبت به لزوم واریز منابع درآمدی به حساب خزانه شهرداری و حساب های مورد تایید شورا تذکر داد و گفت: متاسفانه به تبصره یک بودجه سال ۹۷ عمل نشده است. به موجب این تبصره  تمام واحد های شهرداری اعم از شهرداری های مناطق، شرکت ها و موسسات وابسته و سازمان های تابعه بایستی منابع درآمدی خود را مستقیما در چارچوب قوانین و مقررات صرفا به خزانه شهرداری و حساب های شهرداری مورد تایید شورا واریز کنند و واریز این وجوه به حساب های متفرقه ممنوع است.

 

رییس کمیسیون برنامه و بودجه افزود: متاسفانه بر طبق اطلاعات واصله برخی واحد ها این مهم را انجام ندادند و این امر موجب عدم شفافیت شده است.

 

مهندس الویری اظهار داشت: لذا به شهرداری تهران متذکر می شود مفاد تبصره یک بودجه سال ۹۷ شهرداری تهران را رعایت کند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار